Gå til innhold

Biseksuell eller bifil?

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som gjør at man kan kalle seg bifil eller biseksuell.

Hva syns dere?

Er man bifil kun om man kan forelske seg i noen av samme kjønn?

Er man bifil om man tenner seksuelt på det samme kjønnet som seg selv?

Må man praktisere sex med en person av samme kjønn for å være bifil?

Er egentlig ikke så opptatt av å bli satt i en slik bås, men er nysgjerrig på hva andre tenker rundt kategoriseringen.

I den vestlige kulturen virker det som om biseksuelle jenter nærmest er det seksuelle ideal. Lurer på om det gjør at terskelen for å se på seg selv som biseksuell er blitt lavere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122339-biseksuell-eller-bifil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...hvis jeg skal måtte definere det så må jeg skille mellom "biseksuell" og "bifil". Det førsnevnte beskriver en person som nyter sex med begge kjønn, mens det andre beskriver en som ikke bare nyter sex, men som også kan forelske seg i begge kjønn.

Mener å ha lest den definisjonen et sted også, så det er ikke bare jeg som vil definere det slik.

".................."

Gjest Pricilla

Tja...hvis jeg skal måtte definere det så må jeg skille mellom "biseksuell" og "bifil". Det førsnevnte beskriver en person som nyter sex med begge kjønn, mens det andre beskriver en som ikke bare nyter sex, men som også kan forelske seg i begge kjønn.

Mener å ha lest den definisjonen et sted også, så det er ikke bare jeg som vil definere det slik.

".................."

Så rett så rett...

Bifil - kan være kjæreste/få følelser for det samme kjønn.

Biseksuell - sex med samme kjønn, men ikke følelser.. Sex for å ha sex liksom..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...