Gå til innhold

Svenskehandel -hva handler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Stjernemor

Hårfarge, helsekostprodukter og vitaminer er ca halv pris også.

Det trodde jeg også! Men jeg kjøpte helsekostprodukter på Svinesund som kostet det samme eller mer som her hjemme. Jeg også tok det for gitt at det var billigere der nemlig.

En må følge med!

Gjest en må være prisbevisst

Det trodde jeg også! Men jeg kjøpte helsekostprodukter på Svinesund som kostet det samme eller mer som her hjemme. Jeg også tok det for gitt at det var billigere der nemlig.

En må følge med!

Helt enig, en må ikke tro at ALT er billigere i EU-land, for da kan en fort få seg en A-HA opplevesle :o)

En må følge med!

Jeg pleier å kjøpe E-vitaminer og C-vitaminer og Weightgainer og det er halv pris.

Gjest Stjernemor

Jeg pleier å kjøpe E-vitaminer og C-vitaminer og Weightgainer og det er halv pris.

Ja, C-vitaminer kjøper jeg også. På dagligvaren. De er veldig billige der.

Men nattlysolje og et annet kosttilskudd jeg bruker var det ikke noe vits i å kjøpe.

Faktisk er det alkohol som ikke er billigere også! Leste det i VG. De lo godt ekspeditørene i Strømstad når nordmenn tauet avgårde med flaske på flaske med Bailey's! DEN er nemlig billigere i Norge,,,

Men folk er hjernevaska. De tror alt er billigere bare fordi det er i Sverige! En må sjekke og huske priser selv hvis en skal ha økonomisk utbytte av det.

Og så må en huske på at det en kjøper veldig billig, sløser en med! Drikker boks på boks med brus feks siden det er så billig. Og alt godteriet som en ikke engang ville kjøpt ellers! Jeg sier ikke mer....

Annonse

Men nattlysolje og et annet kosttilskudd jeg bruker var det ikke noe vits i å kjøpe.

Faktisk er det alkohol som ikke er billigere også! Leste det i VG. De lo godt ekspeditørene i Strømstad når nordmenn tauet avgårde med flaske på flaske med Bailey's! DEN er nemlig billigere i Norge,,,

Men folk er hjernevaska. De tror alt er billigere bare fordi det er i Sverige! En må sjekke og huske priser selv hvis en skal ha økonomisk utbytte av det.

Og så må en huske på at det en kjøper veldig billig, sløser en med! Drikker boks på boks med brus feks siden det er så billig. Og alt godteriet som en ikke engang ville kjøpt ellers! Jeg sier ikke mer....

Det med boksbrusen forbauser meg også. Hvorfor kjøpe bokser med brus i Sverige når 1 1/2 liter er billigere i Norge.

Man må nok være litt prisbevisst for å tjene på det når man reiser. Hvorfor kjøpe koteletter i Sverige når det er billigere i Norge. Og vaskepulver, dopapir og bleier er mye dyrere.

Det med boksbrusen forbauser meg også. Hvorfor kjøpe bokser med brus i Sverige når 1 1/2 liter er billigere i Norge.

Man må nok være litt prisbevisst for å tjene på det når man reiser. Hvorfor kjøpe koteletter i Sverige når det er billigere i Norge. Og vaskepulver, dopapir og bleier er mye dyrere.

er kanskje ikke alle som vet hvor mye billigere rema er enn alle de andre matbutikkene?

er kanskje ikke alle som vet hvor mye billigere rema er enn alle de andre matbutikkene?

Men de fleste som har dårlig råd vet hvor mye ting koster i den butikken man pleier å handle i.

Men Rema er lønnsomt da og jeg drar dit en gang i uka og handler inn storhandel. Brød og melk og litt ekstra i nærbutikken.

Vin er mye billigere i Sverige. Det er definitivt mere lønnsomt å handle. Når man drar to ganger i året til Sverige for å handle er det greit å skeie ut og kjøpe godterier og brus som ellers brukes sparsomt i mitt hjem. Når en bor som jeg alene hverannen uke, og har en femtenåring den andre er det greit med brusbokser istedenfor en og en halv liters flaske. Det er ikke mange ting som er dyrere i Sverige enn Norge hvis du tar i betraktning at svenske kronen er lavere enn den norske. Jeg gidder ikke lære meg utenat hva tingene koster i Rema eller Rimi før jeg drar. Har kjøpt både vaskepulver og dopapir på tilbud hvor det var umulig for meg å vite hva det ville ha kostet i Norge. Forresten kjempebra tilbud, under halvparten av opprinnelig pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...