Gå til innhold

Dusj og badekar i samme rom?tips?

Anbefalte innlegg

Gjest ser det dumt ut?

Vi har kjøpt leilighet og badet ser ut som et digert vaskerom. Vi skal gjøre om litt forskjellige greier der inne. Der står allerede et badekar. Det står litt dumt til i forhold til varmtvannstanken så det blir vanskelig å lage til slik at det kan være dusj i badekaret om du forstår.

Ser det dumt ut med badekar og et dusjakabinett i samme rom? Jeg har leita på nettet men det står ikke tips til innredning i noen stor grad.

Noen Xperter her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122358-dusj-og-badekar-i-samme-romtips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger kanskje ikke sette det inntil hverandre? Går dessuten både an å ha dusjkabinet i hjørnet, eller man kan lage en stor og god dusj med dusjforheng eller glassbyggestein eksempel.

Tror www.ikea.no har endel tips til badeinnredning. Ellers må du gå på de ulike badeutstyrsleverandørene, der har de masse fancy boblebad/dusjer og slikt iallfall, spørs kanskej hvor god råd dere har?

Prøv å sette det i hvert sitt hjørne kanskje. Om du vil leke arkitekt kan du jo tegne litt, eller prøve å lage en liten modell?

Kizza1365380506

Jeg synes ikke det ser dumt ut. Praktisk vil jeg heller si. Min bror bygget hus for noen år siden og hadde begge deler. Men de hadde murt opp skillevegg mellom dusj og vask og satte bare inn dusjdører i forkant.

Når vi skal overta familiens hus skal vi bygge nytt bad på den måten.

Mvh

Annonse

Jeg synes ikke det ser dumt ut. Praktisk vil jeg heller si. Min bror bygget hus for noen år siden og hadde begge deler. Men de hadde murt opp skillevegg mellom dusj og vask og satte bare inn dusjdører i forkant.

Når vi skal overta familiens hus skal vi bygge nytt bad på den måten.

Mvh

Vi har hjørne badekar og egen dusj i tillegg. Dusjen har vi bygd inn slik at vi har kun skyvedør i front.Praktisk med begge deler .10-11 m2 bad, praktisk størrelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...