Gå til innhold

russisk rulett-jukset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Unødvendig dårlig "underholdning" - hvis det kan kalles det...Barnslig. Kan sett farlige "griller" i huet på barn som soleil skriver.

Godt mulig det er dårlig underholdning og ikke fortjener sendetid - det er en ting.

Men at barn kan få griller i hodet av det synes jeg er et latterlig argument. Er det ting på tv barn ikke bør se,tilhører dette ansvaret foreldrene til ungen, og de alene.

Jeg er litt lei av det massive kravet om at alt mulig skal være barnevennlig, også ting som ikke er myntet på unger i det hele tatt.

Personlig synes jeg det er en selvfølge at det også skal finnes ting, på tv og andre steder, som ikke er familievennelige.

En digresjon, men allikevel..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122412-russisk-rulett-jukset/#findComment-741321
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Godt mulig det er dårlig underholdning og ikke fortjener sendetid - det er en ting.

Men at barn kan få griller i hodet av det synes jeg er et latterlig argument. Er det ting på tv barn ikke bør se,tilhører dette ansvaret foreldrene til ungen, og de alene.

Jeg er litt lei av det massive kravet om at alt mulig skal være barnevennlig, også ting som ikke er myntet på unger i det hele tatt.

Personlig synes jeg det er en selvfølge at det også skal finnes ting, på tv og andre steder, som ikke er familievennelige.

En digresjon, men allikevel..:o)

Enig med deg der. Vet ikke når det ble sendt jeg, men å se at noen får en kule i hodet (hvis det hadde vært ekte) trenger ingen å se egentlig.. Jeg så det ikke selv, men lest om det i avisen og synes soleil hadde et godt poeng.

Kan sette griller i huet på folk som ikke er helt gode og det.. Vet jo hvordan enkelte kan bli påvirka av tv og media (eks. drapet på Anna lind og drapet på jentungen på fem rett etter, utført på samme måte) til de sykeste ting..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122412-russisk-rulett-jukset/#findComment-741330
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Enig med deg der. Vet ikke når det ble sendt jeg, men å se at noen får en kule i hodet (hvis det hadde vært ekte) trenger ingen å se egentlig.. Jeg så det ikke selv, men lest om det i avisen og synes soleil hadde et godt poeng.

Kan sette griller i huet på folk som ikke er helt gode og det.. Vet jo hvordan enkelte kan bli påvirka av tv og media (eks. drapet på Anna lind og drapet på jentungen på fem rett etter, utført på samme måte) til de sykeste ting..

Jepp, det er utvilsomt mange ting en kan si om media..

Jeg bare måtte skynde meg å si at det barnevennlighets tullet ikke er en av dem, spør du meg:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122412-russisk-rulett-jukset/#findComment-741343
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...