Gå til innhold

Hvordan få seg halvlangt hår?

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet er det jo bare å la naturen gå sin gang, men jeg tenkte litt mer spesifikt enn som så.

Altså, jeg har rødt hår og krøller. Jeg haaater krøller selv, ettersom at jeg får afro når det vokser litt. Krøllene holder jeg i sjakk ved å bruke enten mousse eller lue (en sånn som Craig David bruker). Men nå har jo hodebunnen min begynt å reagere på moussen da.

Men i hvert fall, har lyst til å få meg litt sånn halvlangt hår, sånn at det går an å gjøre noe med det annet enn å vaske det.. Har noen noen tips til hvordan jeg skal gå frem for å gjøre dette? Riktignok står jo vinteren for døra, og jeg har tre-fire måneder med luebruk i arsenalet mitt. Men for å bruke et populært ord, hvordan "styler" man 3-5 cm langt krøllete, tynt hår?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122469-hvordan-f%C3%A5-seg-halvlangt-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skal investere i noen gode stylingprodukter beregna på håret ditt. Tipper du har ganske tykt, stivt hår?

Hvis du får litt lengde på det kan det være kult å fremheve krøllene ved å bruke skum eller lignende.

Syns ikke du skal bruke rettetang, håret blir veldig slitt av det. Med din hårtype, (slik jeg ser den for meg) vil det heller ikke bli noe pent, men du kan jo prøve om du kjenner noe som har en slik tang. (Eller hos frisøren)

Jeg syns du skal investere i noen gode stylingprodukter beregna på håret ditt. Tipper du har ganske tykt, stivt hår?

Hvis du får litt lengde på det kan det være kult å fremheve krøllene ved å bruke skum eller lignende.

Syns ikke du skal bruke rettetang, håret blir veldig slitt av det. Med din hårtype, (slik jeg ser den for meg) vil det heller ikke bli noe pent, men du kan jo prøve om du kjenner noe som har en slik tang. (Eller hos frisøren)

Med varmebeskyttende spray er det ingen fare å bruke glattetang. De aller færreste benyttter den jo hver dag..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...