Gå til innhold

Taxfree på Kielferga...

Anbefalte innlegg

Gjest Kiel-enka

Gubben skal ta seg en tur med Kiel ferga, og lurer på om jeg har noen ønsker....

Jeg er så "kjedelig" at jeg ikke røyker, drikker _veldig_ sjelden(kan fixes på :o) - er glad i et glass vin), parfyme har jeg ikke greie på..... Men godteri er jeg glad i! :o)

Noen som kan anbefale en godlukt? Må ikke være tung; helst litt blomster- og sommeraktig. Vinen bør være rød, rund, mer søt enn sur, og ikke tørr.

Også var det ungene da..... Er det bare dyre leker, som en kan kjøpe like dyrt på Ringo? Eller?

*helt blank på taxfree*

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122475-taxfree-p%C3%A5-kielferga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, vin kan han jo kjøpe med, det finnes ett uttall av muligheter der.

Hva med Channel nr 5? Den lukter godt, men her kan sikkert jentene hjelpe deg mye bedre.

Til ungene kan han kjøpe godterier, f.eks i små kofferter og/eller løs vekt. Jeg rasker med meg endel godterier når jeg er på slike plasser. Jeg er minst like glad i godterier som barna:-)

Jeg kjøper stort sett ikke annet enn godterier til barna fordi det er det de liker best. I tillegg får de lov til å pakke opp kofferten min når jeg kommer hjem, det er jo stor stas og dra frem godteriet.

Gjest annette

http://www.colorline.no/servlets/page?section=1060

Her finner du ut hva de har(hvis det er colorline du skal dra med)av både søtsaker,vin,parfyme m.m

Vil gjerne anbefale en parfyme som heter Tresor,den er myk og absolutt ikke tung,nydelig lukt.Av godteri finner du masse.B.la et dyr som er laget som en sekk,den koster 69 kroner.

Gjest cerruti 1881

Tja, vin kan han jo kjøpe med, det finnes ett uttall av muligheter der.

Hva med Channel nr 5? Den lukter godt, men her kan sikkert jentene hjelpe deg mye bedre.

Til ungene kan han kjøpe godterier, f.eks i små kofferter og/eller løs vekt. Jeg rasker med meg endel godterier når jeg er på slike plasser. Jeg er minst like glad i godterier som barna:-)

Jeg kjøper stort sett ikke annet enn godterier til barna fordi det er det de liker best. I tillegg får de lov til å pakke opp kofferten min når jeg kommer hjem, det er jo stor stas og dra frem godteriet.

Gode parfymer: light blue og cerruti 1881

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...