Gå til innhold

Sykdom og data

Anbefalte innlegg

Gjest på jordet??

Er det bare jeg som merker det på helsen min de dagene jeg sitter mye foran datamaskinen? Jeg blir fryktelig uopplagt, får vondt i kroppen og føler meg veldig sliten.

Det har hendt at jeg på dager jeg skulle være hjemme og hvile har brukt altfor mange timer på nettet. Det straffer seg, min fysiske og psykiske form blir ikke bedre av det akkurat, så nå har jeg begynt å begrense databruken.

Så ser jeg her at det finnes brukere som har mye sykdomsplager, smerter, fibromyalgi, depresjon osv. Kan det tenkes at de samme brukerne sitter altfor mye på nettet, og at plagene kunne blitt redusert ved rett og slett å logge av og ta seg en tur ut i stedet? Det er jo enkelt å se hvem som "henger her" nesten hele døgnet.

Er jeg helt på jordet??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122476-sykdom-og-data/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...