Gå til innhold

Nyinnflyttet-hvilket kjøkkenskap til hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med nytt "krypinn"!

Tenk praktisk! Det du bruker mest bør være lettest tilgjengelig, og lett å nå fra der du står når du trenger det. Grytekluter langt fra komfyren er ikke lurt! Det du bruker minst plasseres øverst/nederst og innerst. Gryter etc. nær komfyr.

Gjest ikke undertegnet

Grattis med nytt krypinn!

Plasser det du bruker mest, nærmest "arbeidsstasjonene"(komfyr, oppvaskbenk) det tilhører og helst i en høyde så du slipper bøye deg for mye eller strekke deg for høyt.

Langskapet mitt er iallfall fyllt med matvarer av alle slag. Alt som er "tørt".

Jeg har ikke skuffer/hyller eller noe som kan dras ut i langskapet, derfor har jeg kjøpt noen kurver (hvite plast) der jeg har stående suppeposer, sauser osv... i en, sånne småting til baking, konditorfarge, gelepynt osv.. i en annen... Dropsesker og lørdagsgodterier i en tredje (den står langt inne i skapet slik at ikke uvedkommende får tilgang...:)

Øverst og nederst i langskapet står hhv. termoser og bokser, og store melpakker/sukker hvis jeg kjøper mange kg i slengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...