Gå til innhold

Alkoholinntak

Gjest bekymret venninne

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret venninne
Skrevet

En venninne av meg på 57-58 kg drakk en helflaske sprit i løpet av en natt, jeg var ganske sjokkert. Hun ble veldig full selvsagt, og sovnet (tungt!) utpå morgenkvisten, men ble ikke dårlig eller noe. Det tok rimelig lang tid før hun ble edru igjen... Jeg har prøvd å ta det opp med henne, men hun bare ler det bort og sier det ikke er noe hun gjør ofte, og det er forsåvidt sant. Men det kan da ikke være normalt at en jente på den størrelsen kan drikke så mye uten å bli dårlig? Bekymrer jeg meg uten grunn?

Skrevet

Det er ikke inntaket av denne ene flasken som er av bekymring. At det kan skje en gang er ikke noe problem. Det spørs heller hvilken forhold hun har til alkohol generelt og hvor ofte og mye hun drikker over tid.

Men at hun ikke blir dårlig kan jo tyde på at hun kanskje drikker jevnt og kanskje relativt mye.

Gjest Ninnimor
Skrevet

Jeg ville spydd etter halvparten så mye, og jeg er omtrent like stor/tung som henne.

Men nå drikker jeg nesten aldri sprit heller, da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...