Gjest rød vil bli blondere og mer sveisen:) Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Hva kan jeg forvente å måtte betale for klipp, farge og striper hos en frisør? Noen som har en viss anelse? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Både farge og stripe på en gang? Er det lurt da? Jeg har ganske langt hår og ifølge prislista hos min frisør (som ikke er spesielt dyr tror jeg) vil det koste tusenlappen med vask, klipp og strip. 0 Siter
monass Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Hadde helt lyst mellomlangt hår som jeg ville ha mørkt. Frisøren måtte få inn mer pigment i håret først (minicolor) og farget det så i den fargen jeg ønsket. Med klipp og vask (og farge) betalte jeg 870,- 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Sikkert 1000-1500,- Men det er verdt det, når man tenker på hvilken forvandling det kan være. Tenkte av en eller annen grunn på Sissel Kyrkjebø(!). Fra langt og fælt, til kort og sveisent hår 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Det kommer an på hvilke priser frisøren tar. Neppe under 1000. Ring rundt og hør på priser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.