Gå til innhold

Nytt hår?

Gjest rød vil bli blondere og mer sveisen:)

Anbefalte innlegg

Gjest rød vil bli blondere og mer sveisen:)
Skrevet

Hva kan jeg forvente å måtte betale for klipp, farge og striper hos en frisør?

Noen som har en viss anelse?

Skrevet

Både farge og stripe på en gang? Er det lurt da?

Jeg har ganske langt hår og ifølge prislista hos min frisør (som ikke er spesielt dyr tror jeg) vil det koste tusenlappen med vask, klipp og strip.

Skrevet

Hadde helt lyst mellomlangt hår som jeg ville ha mørkt. Frisøren måtte få inn mer pigment i håret først (minicolor) og farget det så i den fargen jeg ønsket. Med klipp og vask (og farge) betalte jeg 870,-

Skrevet

Sikkert 1000-1500,- Men det er verdt det, når man tenker på hvilken forvandling det kan være.

Tenkte av en eller annen grunn på Sissel Kyrkjebø(!). Fra langt og fælt, til kort og sveisent hår :)

Skrevet

Det kommer an på hvilke priser frisøren tar. Neppe under 1000. Ring rundt og hør på priser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...