Gå til innhold

Ut å søke tjeneste...

Anbefalte innlegg

Jeg trives ikke i jobben min lenger. Det går dårlig økonomisk og det er utrygt. Men det som er verst er at jeg føler meg trakassert. Jeg er eneste jenta og det er mye sex, pupper, underliv etc., de ser på det som humor, men jeg synes det er lite moro. Forleden presterte en av de å komme rundt pulten min og grafse på brystene mine. Han lo bare da jeg sa fra. Han her er ikke helt god, jeg sa fra om noe jeg ikke var enig i og fikk kontant beskjed om at "du har f... ingenting å si her! Det er jeg og 4 til som eier bedriften osv."

Etter dette ble jeg sykemeldt 50%. Og søker ny jobb, men selvbildet er temmelig dårlig og selv om jeg har vært inne på intervju på de jobbene jeg har søkt, så kommer jeg ikke videre til neste runde. Nytt nederlag...

Kan noen gi meg litt tips om hvordan jeg skal takle jobbintervjuene. Det er noen år siden sist og da var situasjonen min anderledes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122557-ut-%C3%A5-s%C3%B8ke-tjeneste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Det er mange som ikke får napp på første jobbintervjuene. Ikke fortvil. Ellers så ligger det en god del tips ute på internett.

Hmm... og trakkaseringen du opplevde i gamle jobben din er ikke lovlig vet du. Uansett om den personen var medeier så hadde han ingen rett til å behandle deg slik. Han burde fått svidd skikkelig.

Lykke til ivertfall. Og søk på nettet. Tror forresten det ligger tips om jobbsøking og jobbintervju på aetat sine sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...