Gå til innhold

Den nye bidragsordningen

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller

Faren til barna mine betalte inn bidraget den 25. september til Bidragsfogden, men fortsatt har jeg ikke fått noe på konto. Hva med dere andre? Har dere fått bidraget, eller er det en forsinkelse i systemet?

Det er jo nytt opplegg nå, så jeg tenkte først at det sikkert skyldes omleggingen av bidragsordningen. Men - gjør det det?

Tenker jeg blir nødt til å ta en telefon i morgen og høre hva det er som skjer... Man merker at det mangler 6500 kroner på konto en måned!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122564-den-nye-bidragsordningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thetraveller

Det er vel 10. som er den offisielle datoen for utbetaling av bidrag?

Ikke vet jeg. Ringte og spurte i dag, og hun som svarte sa at det er forskudd på bidrag som blir utbetalt så tidlig som 1. - 5. i en måned. Det er altså det jeg har fått hittil.

Jeg fikk ikke helt ut av henne når jeg kan forvente å få bidraget på konto, men nesten 7000 monner når det kommer... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...