Gjest eio Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Fikk et godt tilbud om en ny teleleverandør men fikk ikke helt tak i navnet. Det var et eller annet med tele Q. Noen som har hørt om det og vet om det er en hake ved å binde seg. Man skulle kunne ringe gratis i 3mnd og så betale kr 1,56 pr samtale uansett hvor lenge man pratet. Man bandt seg i 1,5 år. Noenlunde samme pris på internett glemte å spørre om ringing til mobil. Noen som vet mer om disse? 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 IQ Tele? Forøvrig vet jeg ingenting om dem. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 En venninne prøvde seg på en avtale med IQ-tele. Maken til surr skal man lete lenge etter. Jeg ble i alle fall hellig overbevist om følgende for min egen del: Styr unna!!! 0 Siter
Gjest thats life Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 IQ Tele? Forøvrig vet jeg ingenting om dem. Hei. Det er sikkert IQ-tele. Jeg er hos dem selv, og har aldri opplevd rot eller annet. Har vært kunde der i 1,5 år. Rot og annet kan man i tilfelle også oppleve hos andre tele-selskaper! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.