Gå til innhold

59 år gammel mor - er dette rett?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt OK sålenge dette paret synes det er riktig for akkurat dem.Det finnes da vel andre ting å fordømme.

Men, det jeg synes er helt galt er å operere med anonyme eggdonorer, stakkars barn som ikke får muligheten til å vite sitt biologiske opphav.Nå aner jeg jo ikke om dett er anonym eggdonasjon, men de fleste donasjonene er det!

det er til stadighet mange reaksjoner på egg og sæd donasjon for alle må jo få vite sitt biologiske opphav. Hva menes om de kvinnene som har "one night stands" med det mål for øyet å bli gravid, hvor disse mennene ikke aner at de er blitt far? Hva med de som har vært utro og barnet vokser opp med en mann de tror har vært bio far i alle år, hva med adopterte som ikke finner opphavet sitt, hva med alle som bor i instutisjon med ukjent opphav?

Hvorfor er det alltid bare egg og sæd donasjon som blir så uetisk for noen?

Ville mye heller vokst med en mor og en far og ikke kjenne til biologiske foreldre enn å vokse opp som skilsmissebarn, bare mor eller bare far. Mye heller være adoptert enn å bo på instutisjon.

Fortsetter under...

Gjest Dummeste jeg har hørt

Det er jo krutt i mannfolka langt opp i 70 års alder. Men det er tross alt, biologisk sett, ikke såå ille for ungen om den mister far tidlig. Det er verre om mor dør når ungen er liten. Derfor mister damer evnen til å få barn mye tidligere..

Sludder og vås.

Alle som har mistet foreldrene sine i ung alder, syns ikke det var noe greier og miste pappa enn mamma.

Gjest lis@bet

Sludder og vås.

Alle som har mistet foreldrene sine i ung alder, syns ikke det var noe greier og miste pappa enn mamma.

Jeg sa -biologisk sett. Rent objektivt, utifra et overlevelsessynspunkt.

Jeg forstår jo at det er forferdelig vondt å miste foreldre, uansett om det er mor eller far, men det var altså ikke dét jeg snakket om.

Gjest dummeste jeg har hørt

Jeg sa -biologisk sett. Rent objektivt, utifra et overlevelsessynspunkt.

Jeg forstår jo at det er forferdelig vondt å miste foreldre, uansett om det er mor eller far, men det var altså ikke dét jeg snakket om.

Åhhhhhhhhh, du tenker som matkanal? ;o)

Ok. da var det kanskje ikke det

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...