Gå til innhold

Hvilken cd kjøpte du nå sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Den nyeste til Liz Phair! Var klar over at den var annerledes enn de andre cd'ene hennes, så jeg tok den for det den er. Mer pop. Og jeg digger den. Fantastiske tekster! Anbefales!

Har jeg aldri hørt om.. noen av dere nevner artister her jeg aldri har hørt om, altså! Helt ukjente..

Har jeg aldri hørt om.. noen av dere nevner artister her jeg aldri har hørt om, altså! Helt ukjente..

en bra sjanse til å utvide cd-samlingen din!

radiohead

bjørk

interpol

the strokes

liz phair

ephemra

pj-harvey

artister som ambefales!

Annonse

Gjest mer musikk

en bra sjanse til å utvide cd-samlingen din!

radiohead

bjørk

interpol

the strokes

liz phair

ephemra

pj-harvey

artister som ambefales!

The strokes og ephemera er bra! Sondre Lerche er koselig:) Har noen hørt Damien Rice; er det bra? Ellers har vi jo Furia, Linkin Park, David Bowie, Evanescence... Og det er MYE bra norsk musikk nå! Johndoe f.eks.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...