Gå til innhold

Drekking

Gjest ikke denne gangen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke denne gangen
Skrevet

Akkurat hjemkommet fra jobbseminar sitter jeg med flau smak i munnen. Greit nok med idiotiske overlevelsesøvelser og øksekast som visstnok skal sveise oss sammen og gjøre teamet sterkere. Det jeg er mest oppgitt over er all drikkinga, og hva den gjør med oss. Denne gangen var jeg ikke i drikkemodus, og må si jeg fikk skikkelig bakoversveis. Det starter med oppvarming på bussen, tissepauser i hytt og pine for ølet må ut, latterliggjøring av alt og ingenting, sjefer som vanligvis er så korrekte at de ikke kan si hei omtrent dansende på bordet. For å ikke å nevne alle de som (plutselig) finner hverandre og nærmest har seg både i sofaer og dansegulv. Bonger som blir delt ut til hvinende fryd, som om de har vunnet to mill i lotto, men kun er til to drinker til toppen to hundre kroner. Dagen derpå våkner man og er like streit som ellers, og forventer å bli tatt på alvor. Jeg klarer det ikke, klarer du?

Kizza1365380506
Skrevet

Går som regel greit for seg på våre seminar. Selvfølgelig er det alltid noen som drikker for mye, men dem om det.

Synes det er kos jeg, med seminar altså. :o)

Mvh

Gjest lis@bet
Skrevet

Du sier du ikke var i drikkemodus denne gangen. Det vil si at du har som regel vært med på å drikke tidligere, og ikke reagert spesielt på hvordan fulle folk oppfører seg før nå?

I grisefylla blir voksne folk like ille som da de var 16 og på fylla. Alle vet da det? Og du blir det nok også. Bare innse det. :-)

Gjest ikke denne gangen
Skrevet

Du sier du ikke var i drikkemodus denne gangen. Det vil si at du har som regel vært med på å drikke tidligere, og ikke reagert spesielt på hvordan fulle folk oppfører seg før nå?

I grisefylla blir voksne folk like ille som da de var 16 og på fylla. Alle vet da det? Og du blir det nok også. Bare innse det. :-)

Nei, jeg var ikke i drikke modus, og vanligvis drikker jeg aldri mye, og egentlig er det noe jeg har irritert meg over lenge.Men da jeg fikk sett det med helt klare øyne synes jeg det var et trist syn. Voksne (mødre, fedre, besteforeldre) blir til ravende mennesker som blir russ igjen. Ærlig talt, er det de kultiverte menneskene man ellers møter i møter og i kantina? Det går faktisk an å drikke og nyte uten å havne på apestadiet. Prøv, så skal du se at det flytende også smaker bedre!

Gjest lis@bet
Skrevet

Nei, jeg var ikke i drikke modus, og vanligvis drikker jeg aldri mye, og egentlig er det noe jeg har irritert meg over lenge.Men da jeg fikk sett det med helt klare øyne synes jeg det var et trist syn. Voksne (mødre, fedre, besteforeldre) blir til ravende mennesker som blir russ igjen. Ærlig talt, er det de kultiverte menneskene man ellers møter i møter og i kantina? Det går faktisk an å drikke og nyte uten å havne på apestadiet. Prøv, så skal du se at det flytende også smaker bedre!

"Det går faktisk an å drikke og nyte uten å havne på apestadiet. Prøv, så skal du se at det flytende også smaker bedre!"

Jeg har faktisk ingen problemer med det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...