Gå til innhold

Vil du vite hvem som vinner Farmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Big Mac

Jeg mener alle utenom Bente er verdige vinnere. Har fått mer og mer sansen for Bjørn Tore, han får virkelig gjort saker og ting. Kanskje litt unødig krass til tider, men han har gjerne hatt en grunn til det...

Pøh! Sjelden har vi sett en mer ondskapsfull fyr på TV.

Han har jo selv sagt at han skulle være så slem som mulig for å gjøre tilværelsen så ille som mulig for de andre.

Det er infamt. For ikke å snakke om utrolig barnslig.

Men det er klart - dere damer liker jo barnslig.

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Hun er virkelig en hurpe. Tenk å si så mye stygt om andre på TV. Vennene hennes er nok glad i henne når de har oppdaget hvordan hun manipulerer folk.

Får håpe for hennes del at hun ikke skal søke på ny jobb med det første! Seriøse arbeidsgivere vil ikke ha folk med slike konspiratoriske egenskaper.

Megga syntes det var en overraskelse at Bjørn-Tore hadde noen som var glad i seg! JEG synes det var mer overraskende at Bente hadde følelser for noen jeg. Ego-jente de-luxe.

Gjest Stjernemor

Hun gjør noe rart med øynene og nesa. Søstera gjorde så vidt jeg så det samme. Kanskje er det hennes forbannelse?

Ja, hun rynker på nesa og det smårykker litt i den, akkurat som på en kanin...

Men det med øynene har jeg visst ikke lagt merke til.

Aslaug synes jeg er en verdig vinner.

Annonse

Får håpe for hennes del at hun ikke skal søke på ny jobb med det første! Seriøse arbeidsgivere vil ikke ha folk med slike konspiratoriske egenskaper.

Megga syntes det var en overraskelse at Bjørn-Tore hadde noen som var glad i seg! JEG synes det var mer overraskende at Bente hadde følelser for noen jeg. Ego-jente de-luxe.

Hun er ubeskrivelig, usympatisk, uuuuuu........ Ja, alt negativt som begynner på u. Hvis hun blir framstilt slik som hun blir og ikke er det i virkeligheten, må hun jo få en skikkelig psykisk knekk etter å ha sett farmen på tv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...