flisa Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Skrevet 21. oktober 2003 Enig. Et mer tidsriktig uttrykk er f.eks "kvinnfolk og homser", eller "kvinnfolk, homser og sengevætere" :-) ".............." Jeg trekker tilbake at jeg sa du var klok! 0 Siter
favn Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Neida, det er fortsatt like naturlig å bringe kvinner og barn først ut av farlige situasjoner. *sukk* 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg trekker tilbake at jeg sa du var klok! Heh-heh :-) ".............." 0 Siter
conan Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 *sukk* Neida, det er ikke så bakstreversk som en kan tro. Barn trenger sine mødre mer enn sine fedre- et historisk og biologisk faktum. Samt, barna er vår fremtid, slik at i en krisesituasjon redder man fremtiden først- barna, og den nødvendige forutsetningen for deres videre oppvekst. Enkelt. 0 Siter
favn Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Neida, det er ikke så bakstreversk som en kan tro. Barn trenger sine mødre mer enn sine fedre- et historisk og biologisk faktum. Samt, barna er vår fremtid, slik at i en krisesituasjon redder man fremtiden først- barna, og den nødvendige forutsetningen for deres videre oppvekst. Enkelt. Du misforsto. Jeg mente mer i retning av *dån, blafre med øyevipper* og den slags :-) Kort sagt, jeg er enig med deg (se annet sted i tråden også hvis du gidder). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.