Gjest lis@bet Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Tromsø argumenterer med vakker natur i håp om å få OL i 2014. Men har de tenkt på at - i februar er det ikke mange timene med dagslys, ingen vil få se noe særlig av naturen. Kan ikke skjønne annet enn det vil være fryktelig upraktisk å arrangere OL i mørketid..!? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Nå er det ikke mørketid i februar akkurat.. og OL skal i såfall arrangeres i mars. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Nå er det ikke mørketid i februar akkurat.. og OL skal i såfall arrangeres i mars. Hvorfor skal det arrangeres i mars? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Hvorfor skal det arrangeres i mars? Fordi det er lysere da? 0 Siter
Gjest Heiberg Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Hvorfor skal det arrangeres i mars? Sommer-OL flyttes også til forskjellige tidspunkter. Jeg tror de siste sommer-OL har variert alt fra juli og til september. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Hvorfor skal det arrangeres i mars? Hvorfor ikke? Det går da helt fint det. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Fordi det er lysere da? Ok. Trodde alle vinterOL ble arrangert til fast tid jeg. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Hvorfor ikke? Det går da helt fint det. goddagmannøkseskaft :-) 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 goddagmannøkseskaft :-) ja, jeg kan ikke se hva som skulle være i veien med å arrangere et OL i mars, samme hvor i verden det er, hvis det fortsatt er vinter på stedet i mars til vanlig, og det er det i Tromsø. Men om Tromsø _bør_ arrangere OL i det hele tatt er en annen diskusjon... 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 ja, jeg kan ikke se hva som skulle være i veien med å arrangere et OL i mars, samme hvor i verden det er, hvis det fortsatt er vinter på stedet i mars til vanlig, og det er det i Tromsø. Men om Tromsø _bør_ arrangere OL i det hele tatt er en annen diskusjon... Jeg mente ikke at det ville være galt å arrangere i mars, men jeg trodde alle vinterOL ble arrangert i februar. Har ikke tenkt noe over det, liksom. Så - derfor lurte jeg på hvorfor det skulle arrangere i mars. Om de bør få det - jepp, en annen diskusjon.. :-) 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Har du ikke sterkere argumenter enn dette mot Tromsø??? 0 Siter
Reg@l Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Om OL skulle arrangeres i Norge igjen -gud forby-, så har vi faktisk allerede et praktfullt anlegg på Lillehammer. Det får da være måte på hvor mye skattepenger som skal svies av bare fordi noen ikke kan gå på ski uten stoppeklokke. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Har du ikke sterkere argumenter enn dette mot Tromsø??? Hvordan det? 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Hvordan det? Drar noen for å se ol så -er- det ol de skal se da.. Selvfølgelig er det fint at naturen er vakker,og at man får sett det men nå er det nå engang ol som står i fokus. Dessuten slår naturen rundt tromsø de -aller- fleste andre plasser,og selv om det er mørketid der så er det jo liksom ikke mørkt -hele- døgnet! Dessuten snur solen så tidlig som rundt den 20 desember,så det er faktisk ganske lenge lyst i februar. Og vet du hva som er noe av det mest populære blant turister?? Nordlyset. Og da må det lissom være mørkt da... Jeg synes det er kos å spesielt jeg å se på renn og sånn i flomlys jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.