Gå til innhold

Tromsø vil ha OL. Men har de tenkt på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet
Skrevet

Tromsø argumenterer med vakker natur i håp om å få OL i 2014. Men har de tenkt på at - i februar er det ikke mange timene med dagslys, ingen vil få se noe særlig av naturen.

Kan ikke skjønne annet enn det vil være fryktelig upraktisk å arrangere OL i mørketid..!?

Gjest papirtiger
Skrevet

Nå er det ikke mørketid i februar akkurat.. og OL skal i såfall arrangeres i mars.

Gjest lis@bet
Skrevet

Nå er det ikke mørketid i februar akkurat.. og OL skal i såfall arrangeres i mars.

Hvorfor skal det arrangeres i mars?

Gjest papirtiger
Skrevet

Fordi det er lysere da?

Gjest Heiberg
Skrevet

Sommer-OL flyttes også til forskjellige tidspunkter. Jeg tror de siste sommer-OL har variert alt fra juli og til september.

Gjest ikke sign
Skrevet

Hvorfor ikke? Det går da helt fint det.

Gjest lis@bet
Skrevet

Fordi det er lysere da?

Ok. Trodde alle vinterOL ble arrangert til fast tid jeg.

Gjest lis@bet
Skrevet

Hvorfor ikke? Det går da helt fint det.

goddagmannøkseskaft :-)

Gjest ikke sign
Skrevet

goddagmannøkseskaft :-)

ja, jeg kan ikke se hva som skulle være i veien med å arrangere et OL i mars, samme hvor i verden det er, hvis det fortsatt er vinter på stedet i mars til vanlig, og det er det i Tromsø.

Men om Tromsø _bør_ arrangere OL i det hele tatt er en annen diskusjon...

Gjest lis@bet
Skrevet

ja, jeg kan ikke se hva som skulle være i veien med å arrangere et OL i mars, samme hvor i verden det er, hvis det fortsatt er vinter på stedet i mars til vanlig, og det er det i Tromsø.

Men om Tromsø _bør_ arrangere OL i det hele tatt er en annen diskusjon...

Jeg mente ikke at det ville være galt å arrangere i mars, men jeg trodde alle vinterOL ble arrangert i februar. Har ikke tenkt noe over det, liksom. Så - derfor lurte jeg på hvorfor det skulle arrangere i mars.

Om de bør få det - jepp, en annen diskusjon.. :-)

Skrevet

Har du ikke sterkere argumenter enn dette mot Tromsø???

Skrevet

Om OL skulle arrangeres i Norge igjen -gud forby-, så har vi faktisk allerede et praktfullt anlegg på Lillehammer. Det får da være måte på hvor mye skattepenger som skal svies av bare fordi noen ikke kan gå på ski uten stoppeklokke.

Gjest lis@bet
Skrevet

Har du ikke sterkere argumenter enn dette mot Tromsø???

Hvordan det?

Skrevet

Hvordan det?

Drar noen for å se ol så -er- det ol de skal se da.. Selvfølgelig er det fint at naturen er vakker,og at man får sett det men nå er det nå engang ol som står i fokus. Dessuten slår naturen rundt tromsø de -aller- fleste andre plasser,og selv om det er mørketid der så er det jo liksom ikke mørkt -hele- døgnet!

Dessuten snur solen så tidlig som rundt den 20 desember,så det er faktisk ganske lenge lyst i februar.

Og vet du hva som er noe av det mest populære blant turister?? Nordlyset. Og da må det lissom være mørkt da...

Jeg synes det er kos å spesielt jeg å se på renn og sånn i flomlys jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...