Gå til innhold

Kopiere over til cd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kopiere bilder og musikk over til en cd, eller må jeg kjøpe dyrt tilleggsutstyr? Er forvirret over hvordan jeg gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt du har liggende som filer på PCen kan kopieres til en CD. Såfremt det er plass til det altså.

Skrevet

Har du en cd-brenner? Du trenger ikke mer enn det, koster bare 500 kr hvis du ikke har det.

Skrevet

Alt du har liggende som filer på PCen kan kopieres til en CD. Såfremt det er plass til det altså.

Ja, men du må jo nødvendigvis ha en CD brenner, da.

Skrevet

Har du en cd-brenner? Du trenger ikke mer enn det, koster bare 500 kr hvis du ikke har det.

Nei jeg har ikke cd-brenner. Kjøper jeg den i vanlige dataforretninger?

Skrevet

Nei jeg har ikke cd-brenner. Kjøper jeg den i vanlige dataforretninger?

Du kan kjøpe cd-brenner i dataforretninger eller på elkjøp/OBS/expert osv. De koster fra ca 500,- og oppover. Husk å kjøpe med alle ledninger og programmer du trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...