molli Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jepp. Hun heter Solsikke, direkte oversatt fra Sunflower (Disney). Hun er søsteren hans. 0 Siter
molli Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 http://stp.ling.uu.se/~starback/dcml/chars/hiawatha.html 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Jepp. Hun heter Solsikke, direkte oversatt fra Sunflower (Disney). Hun er søsteren hans. hehehe som jeg blandet den gang jeg fant meg nick da Men det var i alle fall en tegneserie jente som het Solsikke da. Selv om det ikke var indianerjenta i Sølvpilen som jeg tenkte på 0 Siter
laban Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 hehehe som jeg blandet den gang jeg fant meg nick da Men det var i alle fall en tegneserie jente som het Solsikke da. Selv om det ikke var indianerjenta i Sølvpilen som jeg tenkte på Solsikke opptrådte mye i Donald-serien om Hiawatha. Det var ofte en Hiawatha-historie i Donald før de innførte superhelter osv. I Sølvpilen er det en Månestråle, men jeg kjenner ikke hele persongalleriet. 0 Siter
Solsikke Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Solsikke opptrådte mye i Donald-serien om Hiawatha. Det var ofte en Hiawatha-historie i Donald før de innførte superhelter osv. I Sølvpilen er det en Månestråle, men jeg kjenner ikke hele persongalleriet. Jeg blandet nok Solsikke med Månestråle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.