Gå til innhold

Ungkaren igjen

Gjest Dette stemmer ja

Anbefalte innlegg

Gjest Dette stemmer ja
Skrevet

Jeg VET det er Marie som kaprer Max sitt hjerte.

Gjest Jegmegogvito
Skrevet

cluet er vel å komme med en noen lunde god forklaring på hvorfor du _VET_ det.

Gjest Dette stemmer ja
Skrevet

Hvordan vet dui det da? Og er de sammen i dag ?

Jeg vet det fordi jeg har truffet Max flere ganger etter serien med Mari + jeg har en kusine ifra Sverige som bekrefter at de også er blitt sett sammen der ganske mange ganger etter serien. Nei de er ikke sammen i dag. Det tok slutt etter ganske kort tid. Kathrin skal kjøres i gang med ungkarskvinnen på tvnorge.

Så det så.

Skrevet

Jeg vet det fordi jeg har truffet Max flere ganger etter serien med Mari + jeg har en kusine ifra Sverige som bekrefter at de også er blitt sett sammen der ganske mange ganger etter serien. Nei de er ikke sammen i dag. Det tok slutt etter ganske kort tid. Kathrin skal kjøres i gang med ungkarskvinnen på tvnorge.

Så det så.

Lille luring!!! Dette tror jeg ikke på overhodet. Kan godt hende han velger Marie, men de kildene der er ikke pålitelige. Hvem som helst kan jo finne på det der...

Men jeg tror heller ikke at den han velger er han fortsatt sammen med.

Gjest men dette stemmer..
Skrevet

Jeg har nemmlig fra sikre kilder at Max og Andreas er sammen. De fant hverandre mot slutten av serien.. De skal gifte seg og har kjøpt en støl i nord trøndelag!!!

Skrevet

Jeg ville heller ikke brukt mitt vanlige nick hvis jeg skulle avslørt at jeg så på det mølet der.

Jeg hadde også skammet meg.

Skrevet

Jeg har nemmlig fra sikre kilder at Max og Andreas er sammen. De fant hverandre mot slutten av serien.. De skal gifte seg og har kjøpt en støl i nord trøndelag!!!

*flirer*

Gjest mor til hans tidligere barn
Skrevet

det tok slutt når jeg ringte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...