Gjest utiverden Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Har lyst til å gjøre noe helt annet enn å studere. Skolelei, umotivert med andre ord. Derfor har jeg lyst til å oppleve verden. Noen tips til en med ikke så mye penger i baklomma. 0 Siter
pip Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Hva liker du å drive med? Her er det folk som tar imot frivillige: Corrymeela L'Arche Diverse barnehjem i Guatemala Sjekk ut organisasjoner som formidler ungdomsjobber 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 working holiday skal visst være bra, Vet ikke mer enn at du reiser rundt og jobber... 0 Siter
Gjest siwidi Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Kunne du tenke deg å være med en norsk familie til Sør-Korea og passe en to-åring i halvannet år? Litt ute og fisker for å se om noen kunne være interessert i noe slikt. Vi prøver å ordne en barnevakt eller dagmamma på stedet, men svært mange jeg snakker med anbefaler at vi tar med oss en norsk au-pair. 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Kunne du tenke deg å være med en norsk familie til Sør-Korea og passe en to-åring i halvannet år? Litt ute og fisker for å se om noen kunne være interessert i noe slikt. Vi prøver å ordne en barnevakt eller dagmamma på stedet, men svært mange jeg snakker med anbefaler at vi tar med oss en norsk au-pair. I hvilket tidsrom er det snakk om? Send meg en mail! 0 Siter
Gjest siwidi Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 I hvilket tidsrom er det snakk om? Send meg en mail! Hvis du legger igjen en mailadresse så kan jeg gjerne gjøre det. Tidsrommet er mars 04 - juni 05. Kan ikke love at vi kommer til å velge løsningen med norsk au-pair, det er endel som må klarlegges først, men om du gir meg en adresse,så skal jeg fortelle mer. 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Hvis du legger igjen en mailadresse så kan jeg gjerne gjøre det. Tidsrommet er mars 04 - juni 05. Kan ikke love at vi kommer til å velge løsningen med norsk au-pair, det er endel som må klarlegges først, men om du gir meg en adresse,så skal jeg fortelle mer. [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.