Gå til innhold

Hjelp meg med dette (interiør)...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du prøvd den ?

Stemmer at den er litt hard til å begynne med , men det er som med chesteren ; den blir fort myk .( I følge butikken)

Har prøvd den ja, syns den er veldig fin, men den var ikke god å sitte i for meg, men så har jeg ikke så lange bein heller da.

Jeg syns den var hard og det var for langt sete på den slik at jeg ikke fikk noe støtte i ryggen, ellers så kunne jeg sitte og dingle med beina.

Annonse

Et par jeg kjenner som har det du beskriver - har valgt blå sofa og et kraftig glassbord med kirsebærtre. Det synes jeg passet kjempegodt!

Vil du på død og liv følge årets trend, kan du jo selvfølgelig ty til lyst (sps beige), skinn, osv.

Men viktigere er vel uansett farge på gardiner og annet stæsj?

Har du prøvd den ?

Stemmer at den er litt hard til å begynne med , men det er som med chesteren ; den blir fort myk .( I følge butikken)

Synes ikke Chesterfield blir så fort myk, jeg, vi har slike på hytten, og de er fremdeles harde! De er snart tre år gamle, og ikke så mye brukt som vanlige sofaer,men dog...

mvh

Synes ikke Chesterfield blir så fort myk, jeg, vi har slike på hytten, og de er fremdeles harde! De er snart tre år gamle, og ikke så mye brukt som vanlige sofaer,men dog...

mvh

Hm...kanskje det er forskjell på dem ?

Mne foreldres ble ganske fort myk i alle fall ...

Har prøvd den ja, syns den er veldig fin, men den var ikke god å sitte i for meg, men så har jeg ikke så lange bein heller da.

Jeg syns den var hard og det var for langt sete på den slik at jeg ikke fikk noe støtte i ryggen, ellers så kunne jeg sitte og dingle med beina.

Bør kanskje revurdere det da , selv om jeg er langbeint så hender det jeg får noen som er kortere til beins ;o)

Brunt, i sånt røft og ferdigslutt utseende på skinnet:-)

Bohus har en fin en her:

http://www.bohus.no/filesystem/produkter/7030260293952_350.jpg

Vi har den samme, men i tekstil (microfiber-aktig, ser ut som semsket skinn men er altså tekstil). Og den er rågod å sitte i :-)

Annonse

Gjest hos oss går det i svart og mørkebrunt

Vi pusset opp ifjor, sørlandsbjørk som gulv,

pepperrotfarge på veggene,

svarte skinnmøbler,

svart aldringsmalt salongbord,

svart aldringsmalt spisestue fra Norske Bygdemøbler,

mørkbrun-beisa vitrineskap, skatoll ++++,

mørke brune og svarte rammer på bildene o.l.

Vi trives veldig godt med det, og syns ikke svarte skinnmøbler blir hardt.

Nå skal det også sies at det er mye "luft" i stua vår, møblene står ikke "stablet" oppå hverandre, så mye av de lyse veggene kommer fram. Det har veldig mye å si.

MEN jeg så en lekker stue om helgen, broren min har lagt nytt gulv, det var "klikk-klakk" gulv som så ut som store skiferfliser !!!!! Det var såååå lekkert :o)

Vi pusset opp ifjor, sørlandsbjørk som gulv,

pepperrotfarge på veggene,

svarte skinnmøbler,

svart aldringsmalt salongbord,

svart aldringsmalt spisestue fra Norske Bygdemøbler,

mørkbrun-beisa vitrineskap, skatoll ++++,

mørke brune og svarte rammer på bildene o.l.

Vi trives veldig godt med det, og syns ikke svarte skinnmøbler blir hardt.

Nå skal det også sies at det er mye "luft" i stua vår, møblene står ikke "stablet" oppå hverandre, så mye av de lyse veggene kommer fram. Det har veldig mye å si.

MEN jeg så en lekker stue om helgen, broren min har lagt nytt gulv, det var "klikk-klakk" gulv som så ut som store skiferfliser !!!!! Det var såååå lekkert :o)

Pergo Kitchen gulv, var det det broren din hadde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...