Gå til innhold

Hjelp meg med dette (interiør)...

Anbefalte innlegg

Gjest josefine 1
Skrevet

Pergo Kitchen gulv, var det det broren din hadde?

Mmmnei, jeg TROR ikke det var det det hette .... husker ikke helt, det var nytt hos Byggmakker nå ... for de solgte det til kampanjepris pga det ..... 229,- pr m2 + den plasten til å ha under.

Det var kjempefint iallefall, passet veldig godt inn hos han i hans ungkarshus :o), men selvfølgelig er det jo ikke alle plasser det passer inn.

Skrevet

Mmmnei, jeg TROR ikke det var det det hette .... husker ikke helt, det var nytt hos Byggmakker nå ... for de solgte det til kampanjepris pga det ..... 229,- pr m2 + den plasten til å ha under.

Det var kjempefint iallefall, passet veldig godt inn hos han i hans ungkarshus :o), men selvfølgelig er det jo ikke alle plasser det passer inn.

Pergo Kitchen finnes i flere farger, og er kvadratiske m/ 4 "fliser" på hver plate - og prisen stemmer, ihvertfall.

Skrevet

Svart i enkel og stilig design. Dessuten god å sitte og ligge i.

Si ifra når du finner en. Pris er ikke så viktig.

Skrevet

Svart i enkel og stilig design. Dessuten god å sitte og ligge i.

Si ifra når du finner en. Pris er ikke så viktig.

Har vært på Bohus i dag. Den som molli la ut link om, var veldig god. Jeg kikka på brunt skinn. Prisen var 13.000,- for 3+2.

Ellers så hadde de et par andre stilige - enklere og rettere linjer, men de var umulige å ligge i, og harde å sitte i.

Skrevet

Har vært på Bohus i dag. Den som molli la ut link om, var veldig god. Jeg kikka på brunt skinn. Prisen var 13.000,- for 3+2.

Ellers så hadde de et par andre stilige - enklere og rettere linjer, men de var umulige å ligge i, og harde å sitte i.

Dimi da :o), 3+2 er ut og det har det vært lenge.....

Skrevet

Hva er det som er "in" isteden da? Har hjørnesofaene kommet tilbake, eller er det "mekk din egne modul-sofa" som er tingen?

Skrevet

Vi har hjørnesofa som vi skal kvitte oss med.

3+2 er mer "in" enn noen gang, er det ikke? Mange sofaløsninger finnes i både bue/hjørne og 2, 3 og 4 setere. Med sterk overvekt på de tre sistnevnte.

Skrevet

Vi har hjørnesofa som vi skal kvitte oss med.

3+2 er mer "in" enn noen gang, er det ikke? Mange sofaløsninger finnes i både bue/hjørne og 2, 3 og 4 setere. Med sterk overvekt på de tre sistnevnte.

Kanskje det er meg som ikke følger med men jeg tror nok at gemini har rett at mekk din egne modul-sofa er det som er in.

Ellers så synes jeg folk har to 3-setere eller en 3-seter og to stoler.

Buesofa er skikkelig harry da :o)

Lykke til med valget uansett ;o)

Skrevet

Hva er det som er "in" isteden da? Har hjørnesofaene kommet tilbake, eller er det "mekk din egne modul-sofa" som er tingen?

Det siste er jo det nyeste da. Uff, hjørne og bue ;o)

Skrevet

Jeg har nesten gitt opp jakten på den ultimate sofa. Det ser ut som om jeg må velge mellom fin design, kvalitet eller komfort.

Skrevet

Jeg har nesten gitt opp jakten på den ultimate sofa. Det ser ut som om jeg må velge mellom fin design, kvalitet eller komfort.

Ja, det er pinadø ikke langt unna sannheten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...