Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har et spørsmål: det er en jente i klassen min på BI (NMH) som jeg synes er søt og som ser interessant ut. jeg har ikke klart å bli kjent med henne selv om jeg har hatt mine sjanser. hadde sjansen på en klassefest og senest da vi ble delt inn i engelsk klasser. da skulle alle gå til hverandre og presentere seg for dem. jeg hadde sjansen men sjenert som jeg er så holdt jeg meg i bakgrunnen slik at folk måtte komme til meg. jeg kunne vært modig og gått til henne og snakket men nei da, det kunne bare ikke gå. jeg har merket i det siste at blikkene våre møtes ofte. nå vet jeg at det kan være tilfeldig og slikt men ikke hele tiden vel? jeg ser på henne som en medstudent som jeg gjerne kunne ha blitt kjent med men som sagt så er jeg megasjenert. har ingen jentevenner og vanker bare med gutter. videre har jeg skrekk for å snakke med pene jenter og vet liksom ikke hva jeg skal snakke om. går faktisk til psykolog men det er i startfasen ennå. jeg håper at han kan bringe selvtilliten min tilbake. jeg vet jo at jeg bare trenger å si hei til jenta neste gang jeg ser henne eller smile men noe skjer med meg og jeg trekker meg unna. HJELP!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolianer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Øv deg foran speilet. Øv på enkle setninger å si. Viktig å kunne se rett på henne og å smile. Du trenger ikke tenke på å si så veldig mye de første gangene. Kanskje hun syns du kan virke spennende dersom du er litt tilbakeholden...men hun må jo få et hint om at du liker henne, ikke sant... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-751923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg Vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Øv deg foran speilet. Øv på enkle setninger å si. Viktig å kunne se rett på henne og å smile. Du trenger ikke tenke på å si så veldig mye de første gangene. Kanskje hun syns du kan virke spennende dersom du er litt tilbakeholden...men hun må jo få et hint om at du liker henne, ikke sant... ok men hva sier jeg til meg selv da? regner med at du er jente, hva snakker man med jenter om? og hva er dette fenomenet med at noen gutter har vansker med å snakke med pene jenter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-751936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolianer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ok men hva sier jeg til meg selv da? regner med at du er jente, hva snakker man med jenter om? og hva er dette fenomenet med at noen gutter har vansker med å snakke med pene jenter? Jenter er like forskjellige som gutter! Så hva hun liker, finner du bare ut hvis du spør. Ei jente vil like hvis du viser positiv interesse og omtanke for henne. Du kan jo etterhvert spørre litt om hva hun liker å gjøre på fritiden feks. Eller gi henne positive komplimenter. Prøv å legge merke til om det er noe du kan gi kompliment om eller noe du får greie på om hennes interesser osv. Men start gjerne med ganske enkle og uskyldige kommentarer som er naturlige i sammenhengen. Feks. Hvordan trives du i engelsk-klassen? Hvordan trives du her på BI?Har du blitt kjent med mange her? Hva syns du om lærerne våre? Har du bodd lenge i området? (for all del, det holder med ett spørsmål om gangen!). Eller: Jeg har lagt merke til at du alltid kler deg med så fine farger, du har god smak du! (Så smiler du pent, trenger ikke si så mye mer). Dette var bare noen eksempler. At noen mennesker (av begge kjønn) er sjenerte overfor pene mennesker av motsatt kjønn, det er vel ikke helt uvanlig! Kanskje psykologen din kan hjelpe deg litt mer med dette etterhvert. Men ellers så hjelper det nok med litt trening! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-751939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke helt, gutt 23 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jenter er like forskjellige som gutter! Så hva hun liker, finner du bare ut hvis du spør. Ei jente vil like hvis du viser positiv interesse og omtanke for henne. Du kan jo etterhvert spørre litt om hva hun liker å gjøre på fritiden feks. Eller gi henne positive komplimenter. Prøv å legge merke til om det er noe du kan gi kompliment om eller noe du får greie på om hennes interesser osv. Men start gjerne med ganske enkle og uskyldige kommentarer som er naturlige i sammenhengen. Feks. Hvordan trives du i engelsk-klassen? Hvordan trives du her på BI?Har du blitt kjent med mange her? Hva syns du om lærerne våre? Har du bodd lenge i området? (for all del, det holder med ett spørsmål om gangen!). Eller: Jeg har lagt merke til at du alltid kler deg med så fine farger, du har god smak du! (Så smiler du pent, trenger ikke si så mye mer). Dette var bare noen eksempler. At noen mennesker (av begge kjønn) er sjenerte overfor pene mennesker av motsatt kjønn, det er vel ikke helt uvanlig! Kanskje psykologen din kan hjelpe deg litt mer med dette etterhvert. Men ellers så hjelper det nok med litt trening! Lykke til! tusen takk for ditt bidrag. men jeg lurer på en ting til: du har sikkert gått på skole og vet hvordan det er. de første ukene blir man kjent med folk og så stor skole som BI er så holder man med noen få som blir ens kollokvie studenter og festvenner. problemet mitt er at jeg i starten var med i en gruppe som ble delt inn. der ble jeg kjent med noen men det er ikke de jeg vanker med. jeg er utlending og er sammen med to andre innvandrere. de er heller ikke så kjent med noen i klassen og det er likegyldig for dem (begge er 19 åringer jeg er 23). men jeg synes ikke at det skal være slik. om to år skal vi til england og det kan ikke fortsette slik. jeg vet at det er mange forskjellige typer folk på demnne skolen. noen er fra rike familier, andre fra mindre rike. noen er åpne, andre innadvendte. så har jeg også hørt det slik at mange ikke liker innvandrere der. dette lurer jeg på om er dårlig selvtillit av de utenlandske elevene selv? jeg har ikke lyst til å være slik. jeg vil ha en forandring på dette. det er liksom ikke bare å prøve å bli kjent med folk nå som det har gått så langt tid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-751946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Å som jeg kjenner meg igjen i det du skriver...og jeg er faktisk ikke den sjenerte typen. Jeg er en jente som er veldig utadvendt og har lett for å komme i kontakt med folk, MEN så har jeg "sett meg ut" en fyr som ser både skjønn og interessant ut - og jeg bare aner ikke hvordan jeg skal bli kjent med ham. Jeg har også hatt mine sjanser slik som du sier, men jeg blir så utrolig sjenert overfor ham...Rart til å være meg faktisk, men han har gjort noe med meg - uten at vi kjener hverandre. Merkelig. Så hva gjør vi, da. Vi er egentlig i samme situasjon, selvom utganspunktet er annereldes - du er sjenert sånn til vanlig og jeg er ikke. Men NÅ er vi det begge.... Jeg syns, om du klarr og tør, at du skal si hei til henne når du ser henne neste gang. Iallefall sleng på et smil med de blikkene som møtes. Ognei, det er sjeldent helt tilfeldig at blikk møtes veeeldig ofte dersom det ikke er en viss tiltrekning der....med mindre du stirrer henne i senk, da.( Da blir hun jo NØDt til å se¨på deg) ..hehe... Si hei, smil og kanskje tar HUn initiativet etterhvert. Tenk litt igjennom hva du kan si...det er faktisk mye. Alt fra å si rett it at du har lagt merke til henne, til å spørre om sånne skoleting eller om hun trives etc etc... Du klarre dette bare du kommer over den første kneika. Det er ikke såå vanskelig å snakke med jenter, vi er ganske ålreite egentlig :-) Ønsker deg lykke til - og du? Supert at du går til psykolog og gjør noe med det. Go for it! Smile! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ok men hva sier jeg til meg selv da? regner med at du er jente, hva snakker man med jenter om? og hva er dette fenomenet med at noen gutter har vansker med å snakke med pene jenter? Enkelte gutter har problemer med å snakke med pene jenter, enkelte jenter har problemer med å snakke med pene gutter...Og pene jenter har problemer med å snakke med gutter og pene gutter har problemer med å snakke med jenter...Skjønner du? Det "fenomenet" du beskriver er nokså vanlig og gjelder ikke bare deg skjønner du...Jenta du synes er pen og søt og at det der kan også være av den sjenerte typen. det man er pen trenger ikke bety at man oser av selvtillit.. Hva snakker man om? Vel...for å nevne noe: Studiet(hvordan går det?), trivselen på skolen og ellers, hvor bor hun og hvordan bor hun, venner og evt feles venner, siste filmene på kino, hva med å ta en tur på eneller annen koselig cafe?, hvilke steder pleier hun å vanke på?, etc etc...spør om alt du lurer på, uten å være for privat. Jeg er sikker på det går bra - bare kast deg litt uti det. Øvelse gjør mester!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 tusen takk for ditt bidrag. men jeg lurer på en ting til: du har sikkert gått på skole og vet hvordan det er. de første ukene blir man kjent med folk og så stor skole som BI er så holder man med noen få som blir ens kollokvie studenter og festvenner. problemet mitt er at jeg i starten var med i en gruppe som ble delt inn. der ble jeg kjent med noen men det er ikke de jeg vanker med. jeg er utlending og er sammen med to andre innvandrere. de er heller ikke så kjent med noen i klassen og det er likegyldig for dem (begge er 19 åringer jeg er 23). men jeg synes ikke at det skal være slik. om to år skal vi til england og det kan ikke fortsette slik. jeg vet at det er mange forskjellige typer folk på demnne skolen. noen er fra rike familier, andre fra mindre rike. noen er åpne, andre innadvendte. så har jeg også hørt det slik at mange ikke liker innvandrere der. dette lurer jeg på om er dårlig selvtillit av de utenlandske elevene selv? jeg har ikke lyst til å være slik. jeg vil ha en forandring på dette. det er liksom ikke bare å prøve å bli kjent med folk nå som det har gått så langt tid? Syns dolianer gir deg veldig bra svar her faktisk, så jeg bare supplerer... Det at folk på BI ikke liker innvandrere tror jeg er tull og vas. Folk på BI er like forskjellige som folk andre steder. Du sier det jo selv, noen rike, noen mindre rike, noen innadvendte , noen utadvendte osv osv... Hva med å ta opp med foreleser eller en studieveileder hvordan du opplever dette med disse gruppene ect? Og du sier det ikke er lett å bli kjent nå etter så lang tid..Hvorfor det? hva stopper deg i det? Kanskje det blir lettere om du og dine venner finner bare noen få norske å gå sammen med...slik at ikke dere blir sånn litt egen gjeng...Skjønner? Jeg håper alt ordner seg for deg, jeg. Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 tusen takk for ditt bidrag. men jeg lurer på en ting til: du har sikkert gått på skole og vet hvordan det er. de første ukene blir man kjent med folk og så stor skole som BI er så holder man med noen få som blir ens kollokvie studenter og festvenner. problemet mitt er at jeg i starten var med i en gruppe som ble delt inn. der ble jeg kjent med noen men det er ikke de jeg vanker med. jeg er utlending og er sammen med to andre innvandrere. de er heller ikke så kjent med noen i klassen og det er likegyldig for dem (begge er 19 åringer jeg er 23). men jeg synes ikke at det skal være slik. om to år skal vi til england og det kan ikke fortsette slik. jeg vet at det er mange forskjellige typer folk på demnne skolen. noen er fra rike familier, andre fra mindre rike. noen er åpne, andre innadvendte. så har jeg også hørt det slik at mange ikke liker innvandrere der. dette lurer jeg på om er dårlig selvtillit av de utenlandske elevene selv? jeg har ikke lyst til å være slik. jeg vil ha en forandring på dette. det er liksom ikke bare å prøve å bli kjent med folk nå som det har gått så langt tid? Skjønner hva du mener med at det ikke er så lett å bli kjent etter så lang tid... går på stor skole selv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Å som jeg kjenner meg igjen i det du skriver...og jeg er faktisk ikke den sjenerte typen. Jeg er en jente som er veldig utadvendt og har lett for å komme i kontakt med folk, MEN så har jeg "sett meg ut" en fyr som ser både skjønn og interessant ut - og jeg bare aner ikke hvordan jeg skal bli kjent med ham. Jeg har også hatt mine sjanser slik som du sier, men jeg blir så utrolig sjenert overfor ham...Rart til å være meg faktisk, men han har gjort noe med meg - uten at vi kjener hverandre. Merkelig. Så hva gjør vi, da. Vi er egentlig i samme situasjon, selvom utganspunktet er annereldes - du er sjenert sånn til vanlig og jeg er ikke. Men NÅ er vi det begge.... Jeg syns, om du klarr og tør, at du skal si hei til henne når du ser henne neste gang. Iallefall sleng på et smil med de blikkene som møtes. Ognei, det er sjeldent helt tilfeldig at blikk møtes veeeldig ofte dersom det ikke er en viss tiltrekning der....med mindre du stirrer henne i senk, da.( Da blir hun jo NØDt til å se¨på deg) ..hehe... Si hei, smil og kanskje tar HUn initiativet etterhvert. Tenk litt igjennom hva du kan si...det er faktisk mye. Alt fra å si rett it at du har lagt merke til henne, til å spørre om sånne skoleting eller om hun trives etc etc... Du klarre dette bare du kommer over den første kneika. Det er ikke såå vanskelig å snakke med jenter, vi er ganske ålreite egentlig :-) Ønsker deg lykke til - og du? Supert at du går til psykolog og gjør noe med det. Go for it! Smile! :-) hehehehe. stirre henne i senk ja. det har jeg sett mange gutter gjøre med jenter og det kan da slett ikke være komfotabelt? nei hva skal man si, det er ikke det jeg gjør nei. men det er liksom at blikkene møtes litt vel ofte. som for eksempel da jeg skulle ut en dør og hu kom inn den andre, blikkene møtes. men det er vel normalt det da. eller i klasserommet som er ganske lite og hvor jeg plutselig opp og ser at hu glaner på meg. tja, mulig jeg er innbilsk også, som oftest er det ikke mer enn at man liker en person og forbinder alt med at alt den personen gjør er for meg. men jeg kan som sagt si hei, må bare finne sjansen. de sier at ser du en person lenge nok så blir det samtale til slutt. prøvde det ut på jobben og det funket. men men. jeg legger ikke så mye i det heller da. tar det som det kommer. jeg gleder meg virkelig til når vi blir sendt fra skolen til utenlandstudier. nytt miljø og en helt en ny start. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Enkelte gutter har problemer med å snakke med pene jenter, enkelte jenter har problemer med å snakke med pene gutter...Og pene jenter har problemer med å snakke med gutter og pene gutter har problemer med å snakke med jenter...Skjønner du? Det "fenomenet" du beskriver er nokså vanlig og gjelder ikke bare deg skjønner du...Jenta du synes er pen og søt og at det der kan også være av den sjenerte typen. det man er pen trenger ikke bety at man oser av selvtillit.. Hva snakker man om? Vel...for å nevne noe: Studiet(hvordan går det?), trivselen på skolen og ellers, hvor bor hun og hvordan bor hun, venner og evt feles venner, siste filmene på kino, hva med å ta en tur på eneller annen koselig cafe?, hvilke steder pleier hun å vanke på?, etc etc...spør om alt du lurer på, uten å være for privat. Jeg er sikker på det går bra - bare kast deg litt uti det. Øvelse gjør mester!! :-) det er deilig at det slikt. at pene mennesker ikke er perfekte, da hadde det blitt ultrakjedelig. selv gir jeg blaffen i dette. har faktisk blitt tiltrukket av forskjellige typer mennesker (jenter), man må liksom se på de. rart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jenter er like forskjellige som gutter! Så hva hun liker, finner du bare ut hvis du spør. Ei jente vil like hvis du viser positiv interesse og omtanke for henne. Du kan jo etterhvert spørre litt om hva hun liker å gjøre på fritiden feks. Eller gi henne positive komplimenter. Prøv å legge merke til om det er noe du kan gi kompliment om eller noe du får greie på om hennes interesser osv. Men start gjerne med ganske enkle og uskyldige kommentarer som er naturlige i sammenhengen. Feks. Hvordan trives du i engelsk-klassen? Hvordan trives du her på BI?Har du blitt kjent med mange her? Hva syns du om lærerne våre? Har du bodd lenge i området? (for all del, det holder med ett spørsmål om gangen!). Eller: Jeg har lagt merke til at du alltid kler deg med så fine farger, du har god smak du! (Så smiler du pent, trenger ikke si så mye mer). Dette var bare noen eksempler. At noen mennesker (av begge kjønn) er sjenerte overfor pene mennesker av motsatt kjønn, det er vel ikke helt uvanlig! Kanskje psykologen din kan hjelpe deg litt mer med dette etterhvert. Men ellers så hjelper det nok med litt trening! Lykke til! dette høres kjempebra ut, problemet er bare det at jeg ikke er kommet til smilefasen engang. dette kommer til å ta kjempelang tid. men et sted må man starte 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Skjønner hva du mener med at det ikke er så lett å bli kjent etter så lang tid... går på stor skole selv... hva går du på? bare et spørsmål... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Syns dolianer gir deg veldig bra svar her faktisk, så jeg bare supplerer... Det at folk på BI ikke liker innvandrere tror jeg er tull og vas. Folk på BI er like forskjellige som folk andre steder. Du sier det jo selv, noen rike, noen mindre rike, noen innadvendte , noen utadvendte osv osv... Hva med å ta opp med foreleser eller en studieveileder hvordan du opplever dette med disse gruppene ect? Og du sier det ikke er lett å bli kjent nå etter så lang tid..Hvorfor det? hva stopper deg i det? Kanskje det blir lettere om du og dine venner finner bare noen få norske å gå sammen med...slik at ikke dere blir sånn litt egen gjeng...Skjønner? Jeg håper alt ordner seg for deg, jeg. Lykke til! :-) du har et poeng der ja. jeg tror de har verre fordommer enn de andre. det er jo en usikkerhet da. jeg for min del har ikke problemer med å komme i snakk med gutter men det skjærer seg meg jenter. rare greier da gitt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 men hvorfor det slikt? at noen gutter og jenter er sjenerte for hverandre? jeg for min del trodde at jenter var mindre sjenerte enn gutter. så hvis noen i første omgang virker litt tilbakeholdne så kan det komme av sjeanese? så det vil si at i den forelesningssalen vi går på og som er stappfull av mennesker, så er det mange sjenerte mennesker der? og sikkert mange som kunne tenkt seg å bli kjent med en? men man overser de? som en sa: det er like mange meninger som det er mennesker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Syns dolianer gir deg veldig bra svar her faktisk, så jeg bare supplerer... Det at folk på BI ikke liker innvandrere tror jeg er tull og vas. Folk på BI er like forskjellige som folk andre steder. Du sier det jo selv, noen rike, noen mindre rike, noen innadvendte , noen utadvendte osv osv... Hva med å ta opp med foreleser eller en studieveileder hvordan du opplever dette med disse gruppene ect? Og du sier det ikke er lett å bli kjent nå etter så lang tid..Hvorfor det? hva stopper deg i det? Kanskje det blir lettere om du og dine venner finner bare noen få norske å gå sammen med...slik at ikke dere blir sånn litt egen gjeng...Skjønner? Jeg håper alt ordner seg for deg, jeg. Lykke til! :-) dagen idag må vel bli en historisk dag for min del. nok en barriere brutt av meg. det som skjedde var at klassen min skulle gjøre oppgaver og var vi delte oss inn i grupper. da vi var ferdige skulle vi skrive de ut og komme tilbake til klassen. skolen vår har 6 etasjer og vi var i 5 etsaje. hvis man skal skrive ut så må man bruke studentkort. det var en del foran meg og skrev ut. så ble det min tur. jeg har ikke brukt den maskinen på lenge så jeg snudde meg og spurte de som sto bak meg om noen av dem kunne hjelpe meg. men! bak meg sto den jenta og hu kom fram og hjalp meg med det. så jeg fikk i hvertfall pratet med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hva går du på? bare et spørsmål... NMH ;O) Men ikke i klassen din, har ikke engelsk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, gutt 23 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 NMH ;O) Men ikke i klassen din, har ikke engelsk såpass ja!!! kult da. du studerer på nmh også? hva slags fag har du? jeg har ikke tenkt å bedrive terror eller noe slikt ... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 såpass ja!!! kult da. du studerer på nmh også? hva slags fag har du? jeg har ikke tenkt å bedrive terror eller noe slikt ... :-) går på markedskommunikasjon. Er ikke redd for terror altså, bare at noen skal hoste opp noe pinlig jeg har skrevet her og le av meg i gangen hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-752887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva jeg vil men tør ikke, Gutt 23 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 går på markedskommunikasjon. Er ikke redd for terror altså, bare at noen skal hoste opp noe pinlig jeg har skrevet her og le av meg i gangen hehe hm... markedskommunikasjon ja. var det idag fra klokka 0800 på B65 og Trond Blindheim som lærer? skjønner hva du mener om det med å hoste opp pinlige ting. men som sagt så er ingen her rare. dette forumet er et ypperlig sted for å kunne snakke om ting og tang man lurer på. kanskje jeg så deg i dag... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124015-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-753162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.