Gå til innhold

outlook express

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gjest1365380573

Hei.

Jeg bruker O.E. og her hos meg kommer den konvolutten frem hver gang den leter etter nye mailer. Da vises den med beskjed om ingen eller mottatt mail.

Må du stille inn søking etter ny mail litt oftere kanskje ?

Hilsen...

jeg får det samme som deg. Men hvis jeg ikke har OE åpen så får jeg ikke noen beskjed om mottatt mail. Jeg må åpne OE for å sjekke manuelt.

Med MS Outlook kommer det fram et konvoluttikon på verktøylinja ved siden av klokka når det kommer mail til meg.

Men takk for at du svarte :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124065-outlook-express/#findComment-752921
Del på andre sider

Gjest Calóni

jeg får det samme som deg. Men hvis jeg ikke har OE åpen så får jeg ikke noen beskjed om mottatt mail. Jeg må åpne OE for å sjekke manuelt.

Med MS Outlook kommer det fram et konvoluttikon på verktøylinja ved siden av klokka når det kommer mail til meg.

Men takk for at du svarte :-)

Hum. Jeg har Outlook Express. Om jeg har programmet minimert på oppgavelinja, så vises det konvoluttikon i systray'en om jeg har fått mail. Vet ikke om det gjorde deg noe klokere, men:p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124065-outlook-express/#findComment-754427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...