Gå til innhold

Låner du bort, eller låner andres hårbørster?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Det gjør ikke jeg lenger! Mamma skulle klippe meg en gang, og jeg lånte børsten hennes.. Søstra mi på 11 hadde ligget i senga til mamma, og omvendt. Søstern hadde lus. Mamma var smitta (uten å vite at søstern hadde lus) og egga var i børsten, en uke etterpå hadde jeg lus.. Har fått helt luseangst og låner ALDRI bort børsten min, eller låner andres..

Venninna mi (barndomsvenninne, så vi er fra samme sted - hun bor der ennå, og mamma bor der) overnatta hos meg i natt.. Hun har en søster på samme alder som meg og de går på samme skole som har hatt mye lus.

Oppdaget i dag da jeg skulle gre meg at det var mørke lange hår i børsten min.. Venninna mi hadde gått på jobb.

Jeg ble mildt sagt forbanna! Hun hadde ikke spurt og hadde hun det hadde hun fått NEI.

Nettopp fordi hun bor med søstern som stadig har hatt lus, og fordi jeg har angst for å få det..

Synes det var sinnsykt frekt!

Skrevet

Har ikke det problemet da jeg ikke har brukt verken hårbørste eller kam på mange år.

Gjest pick your fights
Skrevet

Det var ubtenksomt og dumt, men ikke sinnsykt frekt, eller verdt et så stort engasjement.

Gjest Stjernemor
Skrevet

Har ikke det problemet da jeg ikke har brukt verken hårbørste eller kam på mange år.

Er du skallet du da, eller har du flokete afrofrisyre?

Skrevet

Er du skallet du da, eller har du flokete afrofrisyre?

flokete afrofrisyre *hehe* Nei, jeg har kort hår og klarer meg lenge med bare fingrene.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det var ubtenksomt og dumt, men ikke sinnsykt frekt, eller verdt et så stort engasjement.

Jeg synes det er sinnsykt frekt når søstra hennes har lus ofte og de bor i samma hus, med tanke på hvor smittsomt det er..

venninna mi kan ha egg i huet uten å vite om det, og hadde hu smitta meg skulle hu faen meg ha fått rensa hele leiligheten min og håret mitt + klø meg i skallen. Det er en helvette å ha lus og et jævla styr....

Skrevet

Ikke jeg heller!

Skrevet

flokete afrofrisyre *hehe* Nei, jeg har kort hår og klarer meg lenge med bare fingrene.

Æsj, så uestetisk da, Zirine - jeg mener, fingre seg i håret!!! *sjokka* - kvalm.....

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes du overreagerer sterkt. Hadde jeg vært den venninnen hadde jeg blitt skremt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...