Gå til innhold

Det er ikke bare fryd å være norsk mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, stakkars...nå kan dere ikke lenger rtenke på bare dere selv i senga heller... tøft å vise hensyn, eller?

Skrevet

Nei, det er ikke uten grunn at norske menn generelt sett er usikre depressive pingler. Enkelte ganger er det lettere å yte når man ikke blir presset til å yte.

Gjest AlexAnd
Skrevet

Først var det kvinner som tilpasset seg menns roller. Så kom likestillingen. Nå er dette virkeligheten (i flg. artikkelen): "....mens åtte av ti mener menn bør tilpasse seg kvinners roller".

Tragisk spør du meg.

Gjest Pederse
Skrevet

Så velger da stadig flere av oss å finne oss ei jente i utlandet også da. Jeg fant ei i Irland - og fant også snev av feminitet (en kvalitet norske kvinner generelt sett mangler - eller er for svake til å vise).

Gjest humperdink
Skrevet

Så velger da stadig flere av oss å finne oss ei jente i utlandet også da. Jeg fant ei i Irland - og fant også snev av feminitet (en kvalitet norske kvinner generelt sett mangler - eller er for svake til å vise).

det sier litt om dine kvaliteter i senga da...

Gjest Pederse
Skrevet

det sier litt om dine kvaliteter i senga da...

Har aldri hatt problemer med å yte mitt i forhold til andre kvinner. Føler at norske kvinner krever selv om de får både i pose og sekk. Kanskje det er presasjonsangsten jeg ikke liker?

Skrevet

Det der er vel strengt tatt bare en fordel for meg og deg Conan.

Tenk litt på det!

Skrevet

Joda - ta det til deg som at vi er VANT til god sex fra våre menn :)=

Skrevet

Hva ville blitt resultatet hvis undersøkelsen var gjort på menn?

Hvor mange menn ser det som viktig å bli seksuelt tilfredsstilt??

Tenker det ville blitt ti av ti, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...