conan Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 .... med slike kravstore kvinnfolk!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=81686 0 Siter
sigga Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 nei, stakkars...nå kan dere ikke lenger rtenke på bare dere selv i senga heller... tøft å vise hensyn, eller? 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Nei, det er ikke uten grunn at norske menn generelt sett er usikre depressive pingler. Enkelte ganger er det lettere å yte når man ikke blir presset til å yte. 0 Siter
Gjest AlexAnd Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Først var det kvinner som tilpasset seg menns roller. Så kom likestillingen. Nå er dette virkeligheten (i flg. artikkelen): "....mens åtte av ti mener menn bør tilpasse seg kvinners roller". Tragisk spør du meg. 0 Siter
Gjest Pederse Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Så velger da stadig flere av oss å finne oss ei jente i utlandet også da. Jeg fant ei i Irland - og fant også snev av feminitet (en kvalitet norske kvinner generelt sett mangler - eller er for svake til å vise). 0 Siter
Gjest humperdink Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Så velger da stadig flere av oss å finne oss ei jente i utlandet også da. Jeg fant ei i Irland - og fant også snev av feminitet (en kvalitet norske kvinner generelt sett mangler - eller er for svake til å vise). det sier litt om dine kvaliteter i senga da... 0 Siter
Gjest Pederse Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 det sier litt om dine kvaliteter i senga da... Har aldri hatt problemer med å yte mitt i forhold til andre kvinner. Føler at norske kvinner krever selv om de får både i pose og sekk. Kanskje det er presasjonsangsten jeg ikke liker? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Ingen fare! http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsamliv/article148138.ece Det er mulig de er kravstore, men norske kvinner er tydligvis mindre selvstendige enn kvinner i resten av europa. Så de tar til takke med det de får :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Det der er vel strengt tatt bare en fordel for meg og deg Conan. Tenk litt på det! 0 Siter
flisa Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Joda - ta det til deg som at vi er VANT til god sex fra våre menn = 0 Siter
Gjest lyrikk Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Hva ville blitt resultatet hvis undersøkelsen var gjort på menn? Hvor mange menn ser det som viktig å bli seksuelt tilfredsstilt?? Tenker det ville blitt ti av ti, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.