Gå til innhold

Dere som har flydd med RyanAir

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør de med håndbagasjen? Leser i vilkårene deres at man kan ta med håndveske eller dokumentmappe, og at alt blir veid. Stemmer det? Jeg som pleier å ha 10-15 kg i ryggsekken som håndbagasje... Grøsse...

Hvordan er det EGENTLIG å fly med RyanAir? Er noe skeptisk kan du si...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124094-dere-som-har-flydd-med-ryanair/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har aldri hatt problem med Ryanair. Har alltid med meg en liten koffert - akkurat så stor som den kan være. Har vanligvis med meg overvekt, og har aldri hatt problemer av den grunn. Det verste med å fly RyanAir er at du ikke får mat. Du må kjøpe mat, og når den ved siden av deg kjøper seg en drink eller et måltid kan garantere at du også får lyst å spise. De selger gjerne også lodd og en del andre ting. Det beste rådet jeg har er, smør matpakke.

jeg har aldri hatt problem med Ryanair. Har alltid med meg en liten koffert - akkurat så stor som den kan være. Har vanligvis med meg overvekt, og har aldri hatt problemer av den grunn. Det verste med å fly RyanAir er at du ikke får mat. Du må kjøpe mat, og når den ved siden av deg kjøper seg en drink eller et måltid kan garantere at du også får lyst å spise. De selger gjerne også lodd og en del andre ting. Det beste rådet jeg har er, smør matpakke.

Hva gjør de med overvekten? Hvor mye må du betale? Er det grei tax free på Stansted?

Gjest Tutleguri

Hva gjør de med overvekten? Hvor mye må du betale? Er det grei tax free på Stansted?

Det er veldig grei taxfree på Stanstead. Jeg dreit meg litt ut på å stå i kø i første og beste taxfree'en jeg så, og så viste det seg at det lå en taxfree nær gaten min, hvor det selvsagt ikke var kø...

På flyet har de meget begrenset med taxfree-varer, en av hver eller noe, så handle fra deg på flyplassen :)

Du får handlet litt taxfree på Helganes også (det er vel der du flyr ifra?)

Det er veldig grei taxfree på Stanstead. Jeg dreit meg litt ut på å stå i kø i første og beste taxfree'en jeg så, og så viste det seg at det lå en taxfree nær gaten min, hvor det selvsagt ikke var kø...

På flyet har de meget begrenset med taxfree-varer, en av hver eller noe, så handle fra deg på flyplassen :)

Du får handlet litt taxfree på Helganes også (det er vel der du flyr ifra?)

Jepp! Men hvordan er RyanAir ellers? Er de så strenge på dette med bagasje som noen vil ha det til? Og er det veeeldig lenge og vente ved innsjekkingsskranken?

Gjest Tutleguri

Jepp! Men hvordan er RyanAir ellers? Er de så strenge på dette med bagasje som noen vil ha det til? Og er det veeeldig lenge og vente ved innsjekkingsskranken?

Du må i alle fall være veeldig tidlig ute, for de er strenge på det med å sjekke inn i god tid før avgang. Har hørt om folk som ikke fått være med, fordi de var litt sent ute.

Aner ikke hvor strenge de er med bagasje, - har ikke hatt så mye med meg når jeg har reist med dem :)

Hvis du har med deg små unger, bør du ta med tegnesaker og snacks/drikke - hverken store eller små får noe ombord. (Men det er jo mulig å få kjøpt - så lenge lageret rekker).

Annonse

Du må i alle fall være veeldig tidlig ute, for de er strenge på det med å sjekke inn i god tid før avgang. Har hørt om folk som ikke fått være med, fordi de var litt sent ute.

Aner ikke hvor strenge de er med bagasje, - har ikke hatt så mye med meg når jeg har reist med dem :)

Hvis du har med deg små unger, bør du ta med tegnesaker og snacks/drikke - hverken store eller små får noe ombord. (Men det er jo mulig å få kjøpt - så lenge lageret rekker).

Takk, men nå har jeg bestilt billetter med SAS via Oslo. -Til en helt annen pris vel å merke.

Liker å ha en viss standars når jeg reiser, og endelig fikk jeg overtalt resten av reisefølget til det samme ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...