Gå til innhold

Hvordan skal dette gå?

Anbefalte innlegg

Gjest AlexAnd
Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsamliv/article148138.ece

Norske kvinner vil ikke leve alene samtidig som stadig flere menn velger å gå til utlandet for å finne seg en kvinne. (eksplosiv økning fra år til år).

Lurer på hva som vil skje først - at norske kvinner går til utlandet for å finne seg en mann eller at norske kvinner forkaster den maskuline søken og heller lever ut sine feminine egenskaper. Hva tror du?

Gjest girlie21
Skrevet

Hm... Er det norske kvinner som ikke vil ha norske menn, og derfor må mennene få seg damer andre steder? Det tror nå jeg. For jeg tror vi kvinner er kravstore der, særlig de som har bodd lenge alene. Eller kanskje det er litt omvendt? Norske menn liker oss ikke? (satt litt på spissen...) hm.. Tror nok det bare er en del av globaliseringa det der.

Skrevet

Hm... Er det norske kvinner som ikke vil ha norske menn, og derfor må mennene få seg damer andre steder? Det tror nå jeg. For jeg tror vi kvinner er kravstore der, særlig de som har bodd lenge alene. Eller kanskje det er litt omvendt? Norske menn liker oss ikke? (satt litt på spissen...) hm.. Tror nok det bare er en del av globaliseringa det der.

Jeg (som mange menn) finner ikke maskulinitet veldig tiltrekkende. Liker de sterke feminine kvalitetene - og de finnes jo knaptnok hos norske jenter (eller?). Norske jenter tror at styrke er maskulinitet og streber etter den som en alkoholiker eller en øl - eller?

Skrevet

Vel, jeg for min del fant meg mann i utlandet for mange år siden... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...