Gjest AlexAnd Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsamliv/article148138.ece Norske kvinner vil ikke leve alene samtidig som stadig flere menn velger å gå til utlandet for å finne seg en kvinne. (eksplosiv økning fra år til år). Lurer på hva som vil skje først - at norske kvinner går til utlandet for å finne seg en mann eller at norske kvinner forkaster den maskuline søken og heller lever ut sine feminine egenskaper. Hva tror du? 0 Siter
Gjest girlie21 Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Hm... Er det norske kvinner som ikke vil ha norske menn, og derfor må mennene få seg damer andre steder? Det tror nå jeg. For jeg tror vi kvinner er kravstore der, særlig de som har bodd lenge alene. Eller kanskje det er litt omvendt? Norske menn liker oss ikke? (satt litt på spissen...) hm.. Tror nok det bare er en del av globaliseringa det der. 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Hm... Er det norske kvinner som ikke vil ha norske menn, og derfor må mennene få seg damer andre steder? Det tror nå jeg. For jeg tror vi kvinner er kravstore der, særlig de som har bodd lenge alene. Eller kanskje det er litt omvendt? Norske menn liker oss ikke? (satt litt på spissen...) hm.. Tror nok det bare er en del av globaliseringa det der. Jeg (som mange menn) finner ikke maskulinitet veldig tiltrekkende. Liker de sterke feminine kvalitetene - og de finnes jo knaptnok hos norske jenter (eller?). Norske jenter tror at styrke er maskulinitet og streber etter den som en alkoholiker eller en øl - eller? 0 Siter
asterix Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Vel, jeg for min del fant meg mann i utlandet for mange år siden... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.