Gjest Daisy Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Noen som har linker til bokklubber, andre enn cappelens. Hva heter den bokklubben med en marihøne som logo? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Du finner bokklubber på www.bokklubbene.no tror jeg 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 www.bokklubbene.no Melder du deg inn i samtlige av disse bokklubbene så kan du helt sikkert, dersom tilbudet er som det pleier å være, ende opp med ca 20 bøker helt gratis, uten kjøpeplikt. Dog må du selvsagt avbestille ca 1 bok i måneden i ett år. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Ikke en bokklubb da...men haugenbok.no sender bøker uten fraktkostnader tror jeg... Se på startsiden.no, der ligger vel linker til det meste... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 www.bokklubbene.no Melder du deg inn i samtlige av disse bokklubbene så kan du helt sikkert, dersom tilbudet er som det pleier å være, ende opp med ca 20 bøker helt gratis, uten kjøpeplikt. Dog må du selvsagt avbestille ca 1 bok i måneden i ett år. Må betale porto på 69 kroner, da. Men har bestilt bøker fra en av de hehe 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Må betale porto på 69 kroner, da. Men har bestilt bøker fra en av de hehe 69 kroner for 4 (eller er det 5?) bøker som normalt ville kostet deg 320 * antall bøker, føler jeg at er å regne gratis. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Du finner bokklubber på www.bokklubbene.no tror jeg Marihøna er Bokklubbens Barn, og den hører inn under Bokklubbene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.