Gå til innhold

Har dere lagt merke til at..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere ikke behøver å trykke på det første innlegget en gang til for at det skal åpne seg? Med andre ord nok å stå f.eks på åpent forum og trykke på innlegget der, så åpner det seg.

Dette oppdaget jeg akkurat nå. Får ikke håpe at dette har vært lenge, for da driter jeg meg ut:-)

Skrevet

Hææhh??

Hva mener du egentlig?

Før så måtte du først klikke på det innlegget du ville lese på f.eks åpent forum. Så kom hovedinnlegget opp med eventuelle svar. Da måtte du på nytt klikke på det første innlegget for å åpne det. Dette slipper du nå. Jeg la først merke til det nå fordi jeg automatisk har klikket på hovedinnlegget to ganger. Men for alt jeg vet kan dette ha vært slik lenge.

Skrevet

*peker på mrxx og ler*

;0)

Nåja..hvor lenge mener du det har vært sånn da? Ikke le for tidlig nå, hehe

Skrevet

Før så måtte du først klikke på det innlegget du ville lese på f.eks åpent forum. Så kom hovedinnlegget opp med eventuelle svar. Da måtte du på nytt klikke på det første innlegget for å åpne det. Dette slipper du nå. Jeg la først merke til det nå fordi jeg automatisk har klikket på hovedinnlegget to ganger. Men for alt jeg vet kan dette ha vært slik lenge.

Nå fant jeg ut hva du mente.

Nei jeg har ikke lagt merke til det, for jeg pleier å klikke "pakk ut trådene" før jeg i det hele tatt begynner å lese. :o)

Skrevet

Det er da bare å klikke på "Pakk ut trådene" så har du hele lista oppe i vinduet til venstre og kan klikke en gang på akkurat det innlegget som passer deg, om det nå er hovedinnlegg eller svar.

Gjest dame uten signatur
Skrevet

Nåja..hvor lenge mener du det har vært sånn da? Ikke le for tidlig nå, hehe

Siden jeg begynte å vanke her for mange, mange måneder siden.

Du har kanskje tregt ... *hark* treg maskin?

;0)

Skrevet

Ser hva du mener. Den direkte-åpningen er ny ja.

Skrevet

Det er da bare å klikke på "Pakk ut trådene" så har du hele lista oppe i vinduet til venstre og kan klikke en gang på akkurat det innlegget som passer deg, om det nå er hovedinnlegg eller svar.

Er selvsagt klar over at du kan bruke pakk ut metoden. Men det forandrer ikke at det har skjedd noe nytt her en eller annen gang for ikke så altfor lenge siden.

Skrevet

Ser hva du mener. Den direkte-åpningen er ny ja.

Men hvor ny tror du? I og med jeg automatisk har klikket to ganger, så vet jeg ikke når det kom. Har du noen ide?

Skrevet

;0)

Mange måneder ja, men jeg har vært her siden 1998. At du må klikke to ganger på hovedinnlegget har vært slik siden DOL ser slik ut som det gjør nå. Altså siden siste forandring og det er lenge siden. Men er du sikker på at det var slik for mange måneder siden og ikke siden de skiftet server for ikke så lenge siden?

Gjest dame uten signatur
Skrevet

Mange måneder ja, men jeg har vært her siden 1998. At du må klikke to ganger på hovedinnlegget har vært slik siden DOL ser slik ut som det gjør nå. Altså siden siste forandring og det er lenge siden. Men er du sikker på at det var slik for mange måneder siden og ikke siden de skiftet server for ikke så lenge siden?

Nei, det er jeg ikke.

Trekker tilbake mobbinga om jeg tok feil. Du står nå fritt til å ta hevn ;0)

Gjest trykk trykk
Skrevet

Kan ikke ha vært sånn mer enn et par uker. Sist jeg var her, måtte det trykkes ettertrykkelig for å få inntrykk av hva det ble gitt uttrykk for.

Ganske greit egentlig, - det var irriterende å måtte trykke dobbelt :)

Skrevet

Kan ikke ha vært sånn mer enn et par uker. Sist jeg var her, måtte det trykkes ettertrykkelig for å få inntrykk av hva det ble gitt uttrykk for.

Ganske greit egentlig, - det var irriterende å måtte trykke dobbelt :)

Da håper jeg du har rett. Jeg tviler på at det kan ha vært veldig lenge, kanskje bare siden de skiftet server (?).

Det var stor motstand da dette ble innført for noen år siden. Det ble mye ekstra trykking som du sier.

Skrevet

Nei, det er jeg ikke.

Trekker tilbake mobbinga om jeg tok feil. Du står nå fritt til å ta hevn ;0)

Hehe, nå er ikke jeg så hevngjerrig, men pass deg litt nå:-)

Se hva trykk trykk skriver. Kanskje h*n har rett?

Skrevet

Hehe, nå er ikke jeg så hevngjerrig, men pass deg litt nå:-)

Se hva trykk trykk skriver. Kanskje h*n har rett?

Det var ikke slik i går morges - det var slik i dag morges.

Sånn er det med den saken-

Skrevet

Da håper jeg du har rett. Jeg tviler på at det kan ha vært veldig lenge, kanskje bare siden de skiftet server (?).

Det var stor motstand da dette ble innført for noen år siden. Det ble mye ekstra trykking som du sier.

problemet er jo at hovedtråden ikke blir lilla pga dette, linker som er lest skifter jo farge, mens hovedinnlegget registreres ikke lenger som lest, derfor ser det ut som jeg har masse spennende tråder å lese, før jeg pakker ut trådene og ser at jeg har vært med på alle diskusjonene...

Skrevet

;0)

Du...nå begynner du å ligge tynt an. Noen mener at dette kom i dag morges, hehe. Jeg har også en aning om at dette må ha kommet i dag, fordi jeg la merke til det med en gang i dag tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...