Iznowgood Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg bil/holder på å kjøpe bil. Den står for øyeblikket i nord-Norge. Jeg får den sendt med Hurtigruta neste måned. Hvordan er det vanlig å gjøre det med betaling? Eier i dag er privatperson. Vanligvis har jeg pengene i baklomma når jeg kjøper bil og betaler kontant, men ikke denne gangen. Kan noen gi råd? Hva er vanlig prosedyre? 0 Siter
Gjest Fritz Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Folk reiser vanligvis fra nordnorge til sydnorge for å kjøpe bil. Det er billigere her nede! Er du sikker på at du har gjort et kupp??? Ang. betaling, ville jeg ikke betalt noe før jeg hadde _sett_ bilen i det minste. Hilsen pessimisten 0 Siter
Iznowgood Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Skrevet 24. oktober 2003 Folk reiser vanligvis fra nordnorge til sydnorge for å kjøpe bil. Det er billigere her nede! Er du sikker på at du har gjort et kupp??? Ang. betaling, ville jeg ikke betalt noe før jeg hadde _sett_ bilen i det minste. Hilsen pessimisten sjekk mail :-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Folk reiser vanligvis fra nordnorge til sydnorge for å kjøpe bil. Det er billigere her nede! Er du sikker på at du har gjort et kupp??? Ang. betaling, ville jeg ikke betalt noe før jeg hadde _sett_ bilen i det minste. Hilsen pessimisten Som selger ville jeg aldri sendt bilen hvis jeg ikke hadde fått betaling først. 0 Siter
Gjest Fritz Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Som selger ville jeg aldri sendt bilen hvis jeg ikke hadde fått betaling først. He-he!, der har vi et problem ;-) 0 Siter
Gjest Fritz Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 sjekk mail :-) Ja! ...og hva så? Jeg har ikke fått noen mail *hulk* 0 Siter
Iznowgood Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Skrevet 24. oktober 2003 Ja! ...og hva så? Jeg har ikke fått noen mail *hulk* Det har du nå. *klem* 0 Siter
Gjest Fritz Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Det har du nå. *klem* Tror du ja... ,innboksen forteller noe annet! ? 0 Siter
Iznowgood Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Skrevet 24. oktober 2003 Tror du ja... ,innboksen forteller noe annet! ? Hva med nå da? Jeg bruker samme adresse på deg som sist... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.