Gå til innhold

Den nye antirøykereklamen er...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• Iznowgood

7

• Dorthe

6

• tigertrollet

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skremselspropaganda? Faktum er vel at konsekvensene av røyking er snakket altfor lite om.

Mitt tips til kjøtt og blod i antirøykereklamen:

Han norske med to amputerte bein som ikke 'klarer' å slutte, hun engelske uten strupe(?) og uten stemme som med et fett glis kjørte sigaretten inn i hullet i halsen og dro til så det surklet i lunger og sigarett.

Enjoy!

Man burde isåfall også sette lignende merker på sjokolade. Stått noe sånn som "du kan dø av overvekt dersom du spiser dette produktet jevnlig".

Skremsel funker ikke, og en fyr uten bein, en med hull i halsen, en med kreft, en uten stemme, osv, betyr fint lite for en røyker. Vi vet tross alt at det skjer jævla få mennesker og ikke er representativt for hele bunchen.

Det som derimot funker er å få oss til å tenke.

Vil vi virkelig støtte opp om en næring basert på løgner?

Vel, det fikk i hvert fall meg til å revurdere røyken.

Annonse

Man burde isåfall også sette lignende merker på sjokolade. Stått noe sånn som "du kan dø av overvekt dersom du spiser dette produktet jevnlig".

Skremsel funker ikke, og en fyr uten bein, en med hull i halsen, en med kreft, en uten stemme, osv, betyr fint lite for en røyker. Vi vet tross alt at det skjer jævla få mennesker og ikke er representativt for hele bunchen.

Det som derimot funker er å få oss til å tenke.

Vil vi virkelig støtte opp om en næring basert på løgner?

Vel, det fikk i hvert fall meg til å revurdere røyken.

Hvorfor 'burde man isåfall også...'? Det ene følger neppe av det andre.

Men for all del, røyk i vei den som gidder, så lenge jeg slipper å bli plaget... jeg er ikke spesielt opptatt av røyking og gir sant å si jamt faen i enkelte / noen / mange røykeres framtid som benløse eller strupeløse

Hvorfor 'burde man isåfall også...'? Det ene følger neppe av det andre.

Men for all del, røyk i vei den som gidder, så lenge jeg slipper å bli plaget... jeg er ikke spesielt opptatt av røyking og gir sant å si jamt faen i enkelte / noen / mange røykeres framtid som benløse eller strupeløse

"Hvorfor 'burde man isåfall også...'? Det ene følger neppe av det andre."

Vel, hvis man først skal ha merkelapper som sier at "røyking dreper" på sigarettpakkene, så kan man vel også ha lignende advarsler på matprodukter som bidrar til fedme.

Det får være likhet for loven.

Ja, selvsagt må folk få røyke så mye de vil. De plager ikke meg heller, og føler noen seg plaget av meg så er det bare å skygge banen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...