Gå til innhold

Utesteder opp en time lenger??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

laguna1365380434

Nope. Utestedene har ikke lov til å holde oppe den ekstra timen. Det som er litt rart er at de mister en time når klokken stilles fremover, men de får ikke ta den igjen når den stilles tilbake.

"....................."

Men det fikk du da før?

Jeg mener å huske, at jeg uten å planlegge det, har fått en ekstra time på byen om jeg har vært ute akkurat denne dagen?

Hva er det for slags tull!?

I Tromsø vet man å feste og der vet man å holde åpent så lenge som mulig. Samtlige hadde åpent den ekstra tiden i min tid ihvertfall. Her sør er dere så pinglete atte:-)

Jeg vet. Det hele er latterlig.

For 2 år siden husker jeg de skrek ut i høytalerne at de holdt oppe en time lenger, men i fjor - på samme utestedet - var det andre boller. Da blei vi sendt hjem til normal stengetid.

Enig i at dette er noe stort tull.

Jeg vet. Det hele er latterlig.

For 2 år siden husker jeg de skrek ut i høytalerne at de holdt oppe en time lenger, men i fjor - på samme utestedet - var det andre boller. Da blei vi sendt hjem til normal stengetid.

Enig i at dette er noe stort tull.

Hva er logikken liksom? Her har de et fullt lokale i den tiden av åpningstiden hvor de selger mest til fulle folk...men, neida de stenger og kaster ut folk?! Jeeesus.

Hepp:-)

Annonse

Hva er logikken liksom? Her har de et fullt lokale i den tiden av åpningstiden hvor de selger mest til fulle folk...men, neida de stenger og kaster ut folk?! Jeeesus.

Hepp:-)

Jeg tror, TROR, at det er en regel for dette.

Mener å huske at det var det jeg ble fortalt av sjefen der i fjor. Om dette overholdes de fleste steder er derimot en helt annen sak. Jeg tror ikke det blir gjort på svært mange steder i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...