Gå til innhold

Sur-søt saus på glass..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest for gammel?

Begge deler er spiselig! Det står datopå glasset. Kyllingen kan du i hvert fall helt sikkert spise..

Takk!

Ved dobbelsjekk av kyllingen fant jeg at det stod best før langt ut i 04, men glasset er endevendt og har ingen dato..

Men det luktet bra, så da satser jeg på at det er i orden..:o)

Gjest Pricilla

Takk!

Ved dobbelsjekk av kyllingen fant jeg at det stod best før langt ut i 04, men glasset er endevendt og har ingen dato..

Men det luktet bra, så da satser jeg på at det er i orden..:o)

Sånne ting og tang på glass holder som regel en evighet hvis det er uåpnet.. Så nyt maten din du! ; )

Annonse

Kizza1365380506

Nei da, det går helt fint. Kanskje smaken det litt mindre. Men glasset med sur-søt saus trykker du oppå, kan du ikke trykke ned toppen så er det fremdeles tett, kommer det en knekkelyd så ville jeg vært litt mer skeptisk.

Kylling fra frysern som ikke er eldre enn tre måneder bør gå greit.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...