Gå til innhold

Puben var open en time lenger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I disse tider hvor skrivefeil ikke er akseptable

Open er selvsagt greit. Du kjører en engelsk vri, noe som er akseptabelt :)

Men det med pubbene tror jeg som sagt varierer fra sted til sted. Det er i hvert fall min erfaring fra tidligere år når jeg har irritert meg grønn over å bli sendt hjem en time "for tidlig", eventuelt blitt veldig happy (jeg kjører litt engelsk jeg også) for å få noen ekstra øl.

Men det med pubbene tror jeg som sagt varierer fra sted til sted. Det er i hvert fall min erfaring fra tidligere år når jeg har irritert meg grønn over å bli sendt hjem en time "for tidlig", eventuelt blitt veldig happy (jeg kjører litt engelsk jeg også) for å få noen ekstra øl.

Det heiter også open på nynorsk, sjølv om mange no (nå) for tida seier åpen ogdå her i nynorskland.

Klokka på veggen ble stillt tilbake fra to til ett i natt og alle var veldig happy ;o)

Stemningen sto forøvrig i taket som vanlig på den lokale puben.

Annonse

Det der er et vannvittig spetakkel hvert eneste år. I den Kristelig folkeparti dominerte kommunen jeg jobbe i i ganske mange år var det slik at det ikke kom på tale å holde oppe en time lenger når klokken skulle stilles tilbake, men en selvfølge at det skulle stenges en time tidligere da det var motsatt.

Det der er et vannvittig spetakkel hvert eneste år. I den Kristelig folkeparti dominerte kommunen jeg jobbe i i ganske mange år var det slik at det ikke kom på tale å holde oppe en time lenger når klokken skulle stilles tilbake, men en selvfølge at det skulle stenges en time tidligere da det var motsatt.

Jeg koste meg fælt jeg til klokka 4 om morgenen. Men jeg drakk ikke rødvin da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...