Gå til innhold

FU: Din absolutte favoritt-låt ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min absolutte favoritt (helt til jeg kommer på noe annet) er We are the World med USA for Africa. Den blir jeg visst ALDRI helt lei!

Christmas card from a hooker in Minneapolis av og med Tom Waits. Og Heartbreak Hotel med Elvis Presley. Og alle låtene på Revolver og Stg. Pepper's Heart club band med The Beatles. Og...

Gjest lis@bet

Favorittlåten over alle.. Vanskelig.

Er veldig glad i Losing my religion - R.E.M., Stairway to heaven - Led Zeppelin, Crazy - Seal, Sweet Sixteen - Billy Idol, Classic - Adrian Gurwitz, Drive - The Cars, I put a spell on you - Roxy Music, Shine on you crazy Diamond m.fl fra Pink Floyd, One - U2...

Dette er sanger som gjør meg fjern i blikket. :o)

Gjest Raffine

Dette er et spørsmål det er umulig for meg å svare på iden det finnes så utrolig mya bra musikk! Men mine favorittlåter den siste tiden er:

Muse - New Born, Bliss, osv..

Suede - Heroine, Stay Together (pluss resten av låtene deres)

Placebo - I Know

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...