Gå til innhold

The Sims -et spill for meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var veldig hektet på The Sims en periode, på PC da, hadde mange av tillegspakkene også! Så det er helt sikkert også noe for deg!

Du styrer jo menneskers skjebner. Du har din egen lille realityserie. De finner jobb, de dusjer, de lager mat, de forelsker seg, de adopterer barn, de opplever at huset deres brenner, at naboen dør, de får lønnsforhøyelse og en ny stilling på jobben! Og med alt må de jobbe seg oppover, innarbeide seg kontakt!

OG i tillegg kan du etterhvert som de tjener mer penger bygge hus til dem og pusse opp som du vil, med nye møbler og tapet og hage!

Kos deg!

Jeg har i mange år spilt Sims på PC. Så fikk vi oss X-Box og kjøpte Sims til den (antar det er omtrent det samme spillet som til PS2). Må si jeg ble litt skuffet i forhold til mulighetene jeg har på PC, men det kommer jo ann på hva man er vant til. Noe er bedre, og noe er dårligere. Men generelt et morsomt spill med litt flere utfordringer enn til PC'en. Du kan bl.a. være to som styrer familien, og det finnes utfordringer hvor man konkurrerer mot hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...