Gå til innhold

Hvilket nick skal jeg ta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sånn da

Hva med å skrive litt mer om deg selv? Eller i hvert fall noe! Mann? Kvinne? Alder?

Kanskje litt dumt hvis du er en mann på 50 som har nicket "Tinkerbell" eller "TusseTrine" for å ta noen eksempler...

Hahaha,ja du sier noe der!

Er kvinne midt i livet.

Annonse

Annonse

Når ble Pia hundenavn?? : )

vet om en hund som heter det, men synes det er menneskenavn jeg da.. Vet også om en hund som heter Rolf, det synes jeg er noe verre enn Pia da!

Hehe

Jeg har alltid syns Pia er et fint hundenavn. Jeg kjenner også en hund som heter Rolf :))

-Og en som heter Sigurd...

:-D

Når ble Pia hundenavn?? : )

vet om en hund som heter det, men synes det er menneskenavn jeg da.. Vet også om en hund som heter Rolf, det synes jeg er noe verre enn Pia da!

Pia er ikke noe menneskenavn etter min meinng. På trøndersk er Pia bestemt form av pie som er det samme som jente/pike. Og du ville vel ikke døpt datteren din for Jenta heller?

Gjest Pricilla

Pia er ikke noe menneskenavn etter min meinng. På trøndersk er Pia bestemt form av pie som er det samme som jente/pike. Og du ville vel ikke døpt datteren din for Jenta heller?

Nå er ikke jeg trønder da, så Pia er kun et jentenavn for meg og ikke noe annet! ; ) men ville ikke kalt ungen min Pia nei.. Ikke hunden min hller men.. Ville ikke kalt sønnen min Dick heller! ; ) Synes det er helt tragisk å ha et navn som betyr det samme som kjønnsorganet til mannfolk.. Kjipt å hete "pikk" liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...