Gå til innhold

Hvilket nick skal jeg ta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fortell litt om deg selv da! Man må jo ha et nick med tilknytning av NOE slag. Noen ser seg rundt i rommet de sitter og velger nicknavnet utifra noe de fester blikket på der og da. En her inne valgte merket på telefonen sin:-) Andre har brukt navnet på en solkrem. Det er drøssevis av muligheter.

Selv har jeg tatt bokstaver fra mitt virkelige navn og stokket om litt, noen fra pikenavnet mitt og noen fra fornavnet, og satt dem sammen til noe som lar seg uttale.

Kanskje du kan gjøre det samme? Kan hende det kommer et morsomt ord ut av det! :-)

Og dessuten, du sier jo ingenting om du er gutt eller jente! Det er lettere å foreslå noe om man vet såpass om deg, vet du:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...