Gå til innhold

Skal du på Halloween-party?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Det skal jeg og morro skal det bli! ; ) bare ikke drikke så mye som jeg gjorde lørdag... Hehe... Synes det er knallgøy å kle seg ut og se andres kostymer! ; )

Prøver så klart å få med meg flest mulig folk.. litt kjipt å ta trikken med full kostyme aleiene.. ; ) Særlig siden jeg ikke er 12 år lenger..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124469-skal-du-p%C3%A5-halloween-party/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe

Nei jeg er nok av den sorten som ikke lar meg lure av handel-standen ..... det er jo de som "lager til dette" for at vi skal bruke mer penger.

Er det ikke det ene nå så er det det andre :o(, ååååååhhh jeg blir så lei.

Annonse

Du er litt tidlig ute, damedame....

Ved haloween skal man vel kle seg ut som noe skummelt, men det er kanskje akkurat det du har gjort?

;-)

To poeng til deg, Jolly :)

Tidlig ute? Ok. Har ingen barn som minner meg på denne nye tradisjonen. Når er det?

Jeg må kle meg ut som noe skummelt, ja? Hm... Litt imot min natur da, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk - når den tid kommer :)

Gjest Pricilla

Nei jeg er nok av den sorten som ikke lar meg lure av handel-standen ..... det er jo de som "lager til dette" for at vi skal bruke mer penger.

Er det ikke det ene nå så er det det andre :o(, ååååååhhh jeg blir så lei.

Lure? Skal ikke kjøpe en dritt jeg! Skal kle meg ut, ut med venner og se på show og danse natta lang.... : ) Morro da gitt! : )

Gjest Pricilla

hehe, kan da ikke ha så veldig med fylleangst hvis du allerede på mandag begynner å tenke på helgens utskeielser igjen... Men nå kan du iallefall gjemme deg bak kostymet.... ;o)

har da ikke sagt at jeg skal drikke meg sørpings igjen.....

Angsten har letta litt ja, men har ikke tenkt til å drikke så mte NOEN gang! Fælt var det.... Men dette partyet har vært planlagt leeeeenge...

Annonse

Gjest Jolly Roger

To poeng til deg, Jolly :)

Tidlig ute? Ok. Har ingen barn som minner meg på denne nye tradisjonen. Når er det?

Jeg må kle meg ut som noe skummelt, ja? Hm... Litt imot min natur da, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk - når den tid kommer :)

"Tidlig ute? Ok. Har ingen barn som minner meg på denne nye tradisjonen. Når er det?"

Hm... allehelgensdag er på søndag (2.11), så da feier man vel haloween fredagen før? (31.10).

"Jeg må kle meg ut som noe skummelt, ja? Hm... Litt imot min natur da, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk - når den tid kommer :) "

Trodde mannemann var skummelt nok for deg, jeg ;-)

Gjest epletre

Jepp det skal jeg. Bor i Amerika naa,saa her er feiringen allerede i gang.. Paa fredag baerer det avsted til Salem,den store heksebyen!!:-)

er egentlig ikke saa gla i Halloween hjemme i Norge, synes at det er taapelig aa feire helligdager som ikke har noen betydning for Norge... men iaar skal jeg kose meg her vertfall:-)

Skal nok ikke det...har altfor mye skole...det suger, men sånn er livet....:(

MEN; vi skal kjøpe gresskar og skhjære de ut, og putte t-lys inni! Gleder meg alt til de første ungene ringer på...!!:)

Ringer det unger på her til lands også? Det har jeg aldri opplevd. Men jeg må vel ha noe da.... torsdag de kommer?

"Tidlig ute? Ok. Har ingen barn som minner meg på denne nye tradisjonen. Når er det?"

Hm... allehelgensdag er på søndag (2.11), så da feier man vel haloween fredagen før? (31.10).

"Jeg må kle meg ut som noe skummelt, ja? Hm... Litt imot min natur da, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk - når den tid kommer :) "

Trodde mannemann var skummelt nok for deg, jeg ;-)

hehe, ja, faktisk, men jeg unnlot å si det - ville ikke fremstå som mannebisk *humrer*

to poeng til deg igjen, Jolly

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...