Gjest jeg bare lurer Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Er det noen som kan si meg navnet på en kvinnelig kunstner som bor i Drøbak, eller somhar sitt atelier i Drøbak og evt adresse/tlf nr.?? Vet dette er upresist,.. men jeg husker navnet når noen sier det!! Jeg så noen av hennes malerier på en messe i Skedsmo.. 0 Siter
Gjest jeg bare lurer Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Ida Elisabeth?? Nei det tror jeg ikke.. På visitt-kortet som jeg fikk, men som jeg har mistet så tror jeg det var noe med 4 bokstaver. Kanskje kunstnernavnet.??? 0 Siter
Gjest gnaduier Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Nei det tror jeg ikke.. På visitt-kortet som jeg fikk, men som jeg har mistet så tror jeg det var noe med 4 bokstaver. Kanskje kunstnernavnet.??? Kan det være Kiki du mener? Husker ikke etternavnet i farten. 0 Siter
Gjest gnaduier Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Kikk, mener jeg. Kikk Scheen, eller.no. Men ikke skyt meg om jeg tar feil:p 0 Siter
Gjest jeg bare lurer Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Kikk, mener jeg. Kikk Scheen, eller.no. Men ikke skyt meg om jeg tar feil:p Hmmm.. kan det vare MIRA eller noe sånt?!?!? 0 Siter
Gjest gnaduier Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Hmmm.. kan det vare MIRA eller noe sånt?!?!? Da er jeg blank:) 0 Siter
frosken Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Kikki Scheen Se www.gulesider.no på Kikk Scheen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.