Gå til innhold

Hva bedriver single folk tiden sin med?

Anbefalte innlegg

Gjest nesten singel for en stund

Har ikke vært singel på mange år og da var jeg ofte med venner og festa. Nå har jeg ikke så mange venner, og de jobber og studerer. Mannen min skal reise bort denne uka med jobben og jeg blir alene hjemme. Venninnene mine er stort sett opptatt. mannen min skal jobbe nesten hvr kveld før jul, så noe må jeg ta meg til!

Lurer på hva ejg skal bedrive tiden min med? Har tenkt å kjøpe meg en bok i hvert fall. Men blir vel veldig trist å være alene hjemme hver ettermiddag uten noen å prate med? jeg er veldig avhengig av selskap, selv om det er godt å ha litt tid for seg selv og, men en hel uke er litt vel mye for meg.

Så hva driver single folk med egentlig? ; ) Hvis de ikke er sammen med venner? Noe morro dere underholder dere selv med?

Bortsett fra å lage meg noe god mat, se en god film og lese så har jeg ikke så mange ideér, har dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124473-hva-bedriver-single-folk-tiden-sin-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Internett byr på mange muligheter! Du kan gå inn på en chatte-side, du kan spille spill eller legge kabal.

Du kan legge en ansiktsmaske/ta en hårkur/depilere uønsket hårvekst, farge øyenbryn, ta deg et godt bad med nydelig badeskum osv.

Dessuten er det deilig bare å sitte i en god lenestol og dagdrømme om fantastiske ting!

Og det er sikkert personer du kjenner som er litt ensomme som ville sette stor pris på at du ringer dem.

Jeg synes det å være alene er deilig. Har vært skilt i to år etter langt ekteskap, og i den perioden vært sykemeldt i månedsvis. Nå jobber jeg igjen, og for en lykke. Når jeg har vært sammen med mennesker på jobben hele dagen synes jeg at det er godt å komme hjem om ettermiddagen og være alene som denne uken (neste uke er datteren min her). Jeg leser, strikker, ser på tv, går på møter og skal til en sykveld på torsdag og sy julegaver. Jeg går turer, går i byen, går på museum, gallerier, utstillinger, konserter, kino, kafeer og bokforretninger. Av og til har jeg avtale med venner, men ofte er jeg alene siden de er opptatt med sine ting. Det plager meg ikke, da velger jeg helt for meg selv. I kveld skal jeg ta en god dusj, stelle føttene, ta en kopp te og legge meg tidlig for å lese Isabel Allende "City of the beast" som jeg holder på med nå. Jeg innrømmer at dagene var lange den gangen jeg ikke kunne jobbe og måtte underholde meg selv og finne på noe hele tiden uten å ha ordentlig krefter til det. Derfor er gleden ekstra stor nå.

Gjest Singel kvinne 43

Meld deg på et kurs eller to da vel! Da har du noe å gjøre to ganger i uka! Da blir du også kjent med folk, i tillegg til å lære noe nytt. Det kan jo være alt fra spansk til tegning til yoga.

Eller meld deg inn i en teatersirkel eller leseklubb.

Ellers syns jeg som singel at det er deilig å slappe av når jeg er hjemme. Gjerne med en god bok, eller på internett. Jeg trener også på et treningsstudio 1-2 ettermiddager i uka. Eller går en tur. Jeg skravler også med andre single venninner i telefonen, eller får besøk. Eller går på kino, gjerne alene eller sammen med noen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...