Gå til innhold

SUPER-nova babycalling - anyone? H A S T E R ;o)

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè

Tjena!

Har et stort problem her. Vi har Super nova digital babycalling. Fikk plutselig inn en annen baby fra et eller annet hus i nærheten her. Kjøpte den i sommer, så bruksanvisningen ligger talentløst igjen på hytta i Larvik.

Nå har jeg klart å bytte frekvens på senderen (aner ikke hvordan jeg fikk det til - får nemlig ikke til å bytte tilbake), men det går søren sylte meg ikke på mottakeren. Kun mellom A og B - jeg skulle byttet mellom en av de 15 frekvensene.

Så nå står den på 7 B på senderen og 15B på mottakeren. Jippi! NOT!

Det er jo bare fire knapper på den shit'en så det kan da ikke være sååå vanskelig? Får det uansett ikke til.

Blir veldig taknemlig hvis noen der ute har en slik og kan kjapt som f*** fortelle meg hvordan jeg skal bytte på mottakeren?

Fortsetter under...

Slå av apparatet.Press så på M-tasten, og mens denne holdes inne, slå apparatet på ved å trykke og slippe PÅ/AV-knappen.Nøkkelsymbolet og tallet for den digitale koden vil nå blinke. Slipp så opp M-tasten. Bytt kode med piltastene. Press M for å lagre.

Kode 0 bør bare brukes hvis man trenger ekstra lang rekkevidde, men gir ikke så god beskyttelse mot forstyrrelser som digital kode 1-15.

Høne I Frikassè

Slå av apparatet.Press så på M-tasten, og mens denne holdes inne, slå apparatet på ved å trykke og slippe PÅ/AV-knappen.Nøkkelsymbolet og tallet for den digitale koden vil nå blinke. Slipp så opp M-tasten. Bytt kode med piltastene. Press M for å lagre.

Kode 0 bør bare brukes hvis man trenger ekstra lang rekkevidde, men gir ikke så god beskyttelse mot forstyrrelser som digital kode 1-15.

Wee! Tusen takk skal du faen meg ha! Hehe!

Nå kan jeg trygt legge meg i visshet om at jeg hører småen hvis han våkner i natt.

Har faktisk lett og lett på nett og ikke funnet noen ting heller.

Igjen - tusen takk.

Kyss og klem fra

Wee! Tusen takk skal du faen meg ha! Hehe!

Nå kan jeg trygt legge meg i visshet om at jeg hører småen hvis han våkner i natt.

Har faktisk lett og lett på nett og ikke funnet noen ting heller.

Igjen - tusen takk.

Kyss og klem fra

God natt! Håper både du og baby (og naboens baby) sover godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...