Gå til innhold

Amerikanske størrelser + handle på nett

Anbefalte innlegg

Gjest Winterfrozz

Jeg skal prøve å bestille tykke silkelongs fra et amerikansk nettsted.

Er det noen som har peiling på om størrelsene XS, S, M og L er de samme som de norske ?

Er det 200 kr man kan bestille for uten toll/moms og alskens avgifter ?

Jeg har aldri bestilt noe fra utlandet før og føler meg helt grønn på dette.

Fortsetter under...

Gjest epletre

det er forholdsvis det samme,noen plasser er det slik at S er det samme som norsk M, M er L osv elelr omvendt.det varierer fra butikk til butikk.

Kjopte meg en bukse her om dagen, forsto ikke at jeg kom oppi medium igjen.. Glad og fornoyd gikk jeg hjem, men da jeg skulle vaske buksen ser jeg at det var str 42 i Europeisk str,nedtur! (har vell aldri brukt 42 hjemme engang jeg..)

laguna1365380434

Jeg tror det er sånn ca det samme..Jeg bruker xs til s eller 34-36, sånn stort sett og det rtilsvarer amerikansk størrelse 1 omtrent. Jeg t r o r(men er ikke helt sikker) at en 38 er sånn 3ish og en 40 er sånn 5ish, også videre..

Kanskje ikke et super nyttig svar, men jeg mener å huske fra min tid der borte at det er ca sånn.

BH størrelser er derimot litt umulige, og annerledes enn de er her..

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...