Gjest Gilgalad Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Hvor går jeg inn på nettet for å få kjøpt billetter?!?! Har ikke sjanse til å komme meg ut fra jobben og vil ha billetter NÅ! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Nå hadde det nok vært en fordel om du hadde presisert hvor i landet du er/ skal på kino, men her kan du i alle fall bestille for oslo: http://www.filmweb.no/oslokino/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Det er da du sørger for å ha en venn som har to gratisbilletter til førpremieren og har lovt å gi deg den ene... *Gjeeeesp* ;o) 0 Siter
Gjest Gilgalad Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Fant det - de hadde ikke lagt ut billettene da jeg begynte å lete. Men nå fikk jeg 9 billetter til den 19.12. på Colosseum. Ikke de beste plassene, men det finnes vel knapt dårlige plasser på Colosseum. Det viktigste var å få billetter til den 19.! Det hjelper ikke med gode venner som har billetten til førpremieren når jeg skal være den gode vennen som inviterer med meg 8 andre... ) Litt smådesp i farten, så jeg burde vel presisert at det var i Oslo, ja... 0 Siter
Gjest Gilgalad Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Fant det - de hadde ikke lagt ut billettene da jeg begynte å lete. Men nå fikk jeg 9 billetter til den 19.12. på Colosseum. Ikke de beste plassene, men det finnes vel knapt dårlige plasser på Colosseum. Det viktigste var å få billetter til den 19.! Det hjelper ikke med gode venner som har billetten til førpremieren når jeg skal være den gode vennen som inviterer med meg 8 andre... ) Litt smådesp i farten, så jeg burde vel presisert at det var i Oslo, ja... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Skal se Ringenes Herre natt til 17. desember jeg...og de stjerneplassene!! Litt stresa enda eller....trenger bare å trykke èn gang vet du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.