astridny Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Senil som jeg er glemte jeg dessverre ungkaren igår. (ja,jeg ser på slikt ;.) ) Er det noen snille sjeler der eute som kan fortelle meg hva som hendte der og hvem som ble stem ut? Takk for svar. 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Beate og Heidi ble stemt ut. De var på individuelle turer til Italia, Monaco osv. Alle klina, unntatt Beate - kjedelig episode. Og neste gang er det bare noe sånt oppsummeringstull og prat med de jentene som allerede er stemt ut. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Du kan se reprisen på det programmet du glemte natt til mandag som kommer. 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Beate og Heidi ble stemt ut. De var på individuelle turer til Italia, Monaco osv. Alle klina, unntatt Beate - kjedelig episode. Og neste gang er det bare noe sånt oppsummeringstull og prat med de jentene som allerede er stemt ut. Ja, hvorfor i ramsalte hælvetes pesstua, skal de ikke hjem til sine foreldre???????? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.