Gå til innhold

Bestille flybillett på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ingen ting. Får først opp en pris, men videre inn i prosessen blir det plutselig mye dyrere. Er dette et salgstriks eller har det noe å si hvilke dager og klokkeslett jeg bestiller på? Så lurer jeg på hva jeg skal skrive der der står "card number". Er det kontonummeret mitt?? Er som dere skjønner helt grønn når det gjelder å bestille ting på nettet og håper det er noen som kan hjelpe og veilede meg litt her Ü

Skrevet

Det kan absolutt variere med pris på de forskjellige avgangene.

Klikker du imidlertid på en avreise som har en bestemt pris så skal den gjelde videre i prosessen også. Event et gebyr kan bli tillagt (som du selvsagt gjøres oppmerksom på).

Card number er kortnummer på VISA/MAstercard/Diners/AmEx

f.eks. Det nummeret som står på forsiden av kortet du vil bruke.

Gjest thetraveller
Skrevet

Hvor skal du reise hen da?

Jeg har god erfaring med bestilling av billetter både med Braathens, Norwegian og Sterling via nettet. Har også prøvd via www.ticket.no

Det har aldri vært noe kluss da...

Skrevet

Forskjellige avganger har forskjellig pris. Pass derfor på å trykke på "recalculate fares" (SAS) når du har foretatt endringer. Hos SAS får du opp billigste pris og da er avgangene til den prisen markert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...