Gjest Caztra Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Forstår ingen ting. Får først opp en pris, men videre inn i prosessen blir det plutselig mye dyrere. Er dette et salgstriks eller har det noe å si hvilke dager og klokkeslett jeg bestiller på? Så lurer jeg på hva jeg skal skrive der der står "card number". Er det kontonummeret mitt?? Er som dere skjønner helt grønn når det gjelder å bestille ting på nettet og håper det er noen som kan hjelpe og veilede meg litt her Ü 0 Siter
tigertrollet Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Det kan absolutt variere med pris på de forskjellige avgangene. Klikker du imidlertid på en avreise som har en bestemt pris så skal den gjelde videre i prosessen også. Event et gebyr kan bli tillagt (som du selvsagt gjøres oppmerksom på). Card number er kortnummer på VISA/MAstercard/Diners/AmEx f.eks. Det nummeret som står på forsiden av kortet du vil bruke. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Hvor skal du reise hen da? Jeg har god erfaring med bestilling av billetter både med Braathens, Norwegian og Sterling via nettet. Har også prøvd via www.ticket.no Det har aldri vært noe kluss da... 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Forskjellige avganger har forskjellig pris. Pass derfor på å trykke på "recalculate fares" (SAS) når du har foretatt endringer. Hos SAS får du opp billigste pris og da er avgangene til den prisen markert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.